آرشیو یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۶۴
حوادث - اخبار کشور
۱۱

اسامی مرزبانان شهید اعلام شد: حضور مسئولان ناجا در منطقه چالدران برای پیگیری شهادت 8 تن از مرزبانان

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: ساعاتی پس از وقوع حادثه شهادت هشت تن از مرزبانان در چالدران فرمانده مرزبانی به همراه تیمی در منطقه حاضر و پیگیر موضوع هستند.به گزارش پایگاه خبری نیروی انتظامی، سردار سعید منتظر المهدی با اشاره به شهادت هشت تن از مرزبانان غیور و جان برکف کشورمان در اقدام ناجوانمردانه اشرار تروریست در منطقه چالدران آذربایجان غربی ضمن تسلیت به خانواده های این شهیدان، اظهار داشت: این مرزبانان طی درگیری با تروریست های مزدور در عصر روز جمعه، جان خود را در دفاع از حریم میهن عزیزمان فدا کردند.

منتظر المهدی افزود: ساعاتی پس از وقوع این حادثه، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به همراه تیمی در منطقه حاضر و پیگیر موضوع هستند و همچنان پاکسازی در منطقه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، عصر روز جمعه ماموران مرزبانی پس از اتمام ماموریت مرزی و هنگام بازگشت به گروهان در نزدیکی روستای «دوشان تپه» واقع در 15 کیلومتری نوار مرزی در کمین تروریست ها گرفتار شدند و در این درگیری هشت نفر از مرزبانان به شهادت رسیدند که سه نفر از آنان نیروی کادر و پنج نفر دیگر سرباز وظیفه بودند.

استوار دوم «حمید حاجی زاده» و استوار یکم «محبوب نوری اصل» هر دو از خوی و استوار دوم «مهدی حسین زاده» از پلدشت سه شهید گلگون کفن کادر مرزبانی در درگیری روز جمعه هستند.

سربازان وظیفه «مهدی کلاته» از گمیشان استان گلستان، «امیر قربانی» از میانه، «محمد حسین زاده» از گوهردشت، «سعید قلابی» و «عباس قادری» هر دو از بناب پنج شهید دیگر این حادثه هستند.