آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

8 سریال مختص نوجوانان در راه است

معاون سیمای رسانه ملی اظهار کرد: هم اکنون هشت سریال مختص نوجوانان در حال ساخت و تولید است که ان شاءالله در آینده به پخش تلویزیون می رسند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مرتضی میرباقری در برنامه «اقیانوس آرام» که از کربلا پخش می شود، اعلام کرد: بزودی سریال های ویژه نوجوانان روی آنتن شبکه های سراسری خواهد رفت.

میرباقری که مهمان این برنامه بود در ابتدای صحبت خود با اشاره به اهمیت کار و برنامه ریزی برای نوجوانان اظهار کرد: یکی از مقاطع مهم زندگی که در آن هویت هر انسان شکل می گیرد، دوران نوجوانی است. این مقطع به علت حساس بودن مختصات آن، نیازمند برنامه ریزی بسیار دقیق تربیتی است.

وی ادامه داد: دو ویژگی مهم خصوصیات فطری نوجوانان و شرایطی که از نظر زمانی و مکانی بر نوجوانان احاطه دارد برای هر گونه برنامه ریزی ضروری است. به عبارت دیگر گرچه ما امروز در مورد نوجوان صحبت می کنیم، ولی باید توجه داشته باشیم نوجوان سال 1396 با نوجوان سال 1357 خیلی متفاوت است و نمی توان همان راهکار هایی را که در 40 سال گذشته انجام می دادیم، امروز اجرا کرد.

معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به قالب های برنامه سازی تلویزیون برای نوجوانان در سال های اخیر گفت: امروز بیشتر برنامه هایی که برای نوجوانان ساخته می شود، برنامه های ترکیبی و گفت وگو محور است که باید با لحاظ کردن بودجه های مناسب، به سمت تولید برنامه در قالب های تلویزیونی دیگر نیز حرکت کرد. البته هم اکنون هشت سریال مختص نوجوانان در حال ساخت و تولید است که در آینده به پخش تلویزیون خواهد رسید.