آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۶
فوتبال ایران
۱۱

شرط 2 میلیاردی برای سرباز شدن!

در شرایطی که مدیر برنامه های علیرضا بیرانوند تاکید کرده او در پرسپولیس می ماند و جایی نمی رود، رفتارهای این دروازه بان ملی پوش نشان داده او کاملا غیرقابل پیش بینی عمل می کند و تصمیم هایی می گیرد که هواداران انگشت به دهان می مانند!

در تازه ترین خبری که به دست خبرنگار جام جم رسیده، بیرانوند بارها و بارها با مسئولان تراکتورسازی تماس گرفته تا شرایط حضورش در این تیم به عنوان بازیکن سرباز فراهم شود، اما نکته اینجاست که دلیل اصلی عدم موافقت تراکتوری ها با این انتقال محرومیت پرسپولیسی ها از پنجره نقل و انتقالاتی نبوده است. در حقیقت شاید این یکی از دلایل قرمزپوشان تبریزی باشد، اما مهم ترین دلیل آنها که به بیرانوند روی خوش نشان نداده اند درخواست عجیب این دروازه بان بوده است. براساس شنیده ها بیرانوند به تبریزی ها گفته که باید برای دو سال، یک میلیارد تومان به حسابش واریز کنند و یک چک یک میلیارد تومانی هم برای چند ماه بعد به او بدهند!

این در حالی است که هنوز خود تراکتوری ها به این نتیجه نرسیده اند که می خواهند این بازیکن را جذب کنند یا نه؟ آنها متعجب هستند که وقتی هنوز چیزی مشخص نیست، چرا بیرانوند که باید سربازی اش را در تراکتورسازی سپری کند برای آنها شرط مالی می گذارد؟