آرشیو یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۹
فرهنگ و هنر
۱۶
کتاب

رونمایی بازی و کتاب در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در حالی کلیک خورد که در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بود، از پنج محصول دیجیتال رونمایی شد.

به گزارش جام جم و به نقل از کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه رسانه های دیجیتال، آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال صبح روز شنبه 20 آبان ماه، با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. صالحی در بخشی از سخنان خود با بیان این که امروز بی تردید فعالان عرصه رسانه های دیجیتال طلایه داران و خط نگه دار جبهه فرهنگ و انسانیت هستند، گفت: در حوزه دانش دیجیتال، فضای سایبری جهان سومی را خلق کرده است. اتفاقی که در فضای سایبری پدید آمده آغاز خلق یک انسان و جهان تازه و جدید است.

در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور مسئولانی چون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از چند محصول دیجیتالی و فناورانه رونمایی شد که دو محصول مربوط به بازی و کتاب بود؛ همچنین «محصول بازی بال های تاریکی 2» دیگر محصولی بود که سینمایی ترین بازی ایرانی و یک بازی ماجراجویانه است. «مجموعه کتاب های سواد رسانه ای» نیز دیگر محصول دیجیتال رونمایی شده در آیین افتتاحیه این دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال بود.