آرشیو دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۶۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

فرماندهان انتظامی سیستان و بلوچستان و هرمزگان خبر دادند: کشف بیش از 2 تن موادمخدر و دستگیری 118 قاچاقچی

سرویس شهرستان ها: فرماندهان انتظامی سیستان و بلوچستان و هرمزگان از انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از 2 تن و 800 کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری 18 قاچاقچی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه جایی مواد مخدر از شهرستان سراوان و انتقال به استان های مرکزی کشور را دارد، مطلع شدند.

محمد قنبری ادامه داد: اعضای این باند در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شدند و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند.

وی افزود: براین اساس، یگان های عملیاتی شهرستان سراوان شب یک شنبه چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محورهای فرعی، شناسایی کردند و پس از ورود سوداگران مرگ به کمین پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر، گفت: پنج قاچاقچی در این درگیری دستگیر و در بازرسی از خودروها، یک تن و 500 کیلوگرم تریاک و دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف شد.

همچنین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از یک تن و 300 کیلوگرم موادمخدر خبر داد و گفت: این مواد شامل یک تن تریاک و 378 کیلوگرم حشیش است.

سرتیپ عزیزاله ملکی افزود: این مواد در عملیات های جداگانه در 72 ساعت گذشته در شهرستان های میناب، خمیر و رودان به دست آمد.

وی گفت: در این رابطه 113 قاچاقچی دستگیر شدند و یک باند موادمخدر منهدم شد.