آرشیو دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۶۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

دستگیری کلاهبرداران 2/5 میلیارد تومانی از بیمه با تصادفات جرحی ساختگی

13 نفر که با طراحی تصادف های جرحی ساختگی و فریب شرکت های بیمه اقدام به دریافت خسارت می کردند با تلاش ماموران اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تهران و کاشان دستگیر شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند اعضای گروهی را که با ایجاد تصادفات ساختگی و جعل اوراق پزشکی قانونی و... کلاهبرداری می کردند، دستگیر کنند.

اعضای این باند که از مجرمین سابقه دار بودند، با شکستن قسمت های مختلف اعضای بدن برخی از افراد باند خود از جمله دست، پا و گونه اقدام به تشکیل پرونده پزشکی قانونی می کردند.

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با بررسی اسناد و مدارک به دست آمده از متهمین و با دعوت از شرکت های مختلف بیمه و شناسایی پرونده های تشکیل شده از سوی متهمین در این شرکت ها، تاکنون بیش از 25 فقره از تصادفات جرحی ساختگی متعلق به این گروه از متهمین شناسایی شده است که برآورد ارزش مالی اولیه در این تعداد پرونده شناسایی شده به بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده و تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمین همچنان در دستور کار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.