آرشیو دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۴۲
اجتماعی
۴

اخبار

صالحی امیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شد

شهردار تهران در حکمی رضا صالحی امیری، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی و قائم مقام شهردار در سیاستگذاری، هماهنگی و نظارت بر برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران منصوب کرد. رضا صالحی امیری در دولت یازدهم به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت بود. وی پیش از این ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشته است. از دیگر سوابق وی می توان به حضور در مرکز بررسی استراتژیک ریاست جمهوری و معاونت پژوهش های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد. پیش از او، مجتبی عبداللهی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران بود.

رسیدگی به پرونده معلم خاطی ورامینی

دیروز فیلمی در شبکه های مجازی دست به دست می شد که در آن معلم یکی از هنرستان های ورامین اقدام به تنبیه بدنی دانش آموزانش کرده است.

موضوعی که مدیر آموزش و پرورش ورامین هم آن را تایید می کند و به مهر می گوید: معلم، دانش آموز و نیز مدیر هنرستان را احضار کردیم و از آن ها تحقیقات صورت گرفته است. همچنین هم اکنون در حال بررسی موضوع هستیم و معلم هم در حراست آموزش و پرورش ورامین در حال پاسخگویی است.

وی با تقبیح تنبیه بدنی دانش آموزان در مدارس گفت: من و همکارانم در آموزش و پرورش روی تک تک دانش آموزان مانند فرزندان خود حساس هستیم و قطعا با چنین مواردی برخورد خواهد شد. محمدی اضافه کرد: البته طبق گفته خود دانش آموز، موضوع این طور که در رسانه ها پخش شده نبوده است و شیطنت های رسانه ای در این قضیه مشاهده می شود، که از رسانه ها درخواست می کنم با انصاف به پخش اخبار بپردازند.