آرشیو دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۰
فوتبال ایران
۱۱

اخبار کوتاه

همکاری مربی جدید با آکادمی استقلال

دستیار جدید وینفرد شفر بجز حضور در تمرینات تیم استقلال، با هماهنگی باشگاه، نظارتی هم بر تیم های پایه این باشگاه خواهد داشت.

جیری ساناک، مربی اهل کشور جمهوری چک که بتازگی به جمع آبی پوشان پیوسته تا یکی از دستیاران شفر در این تیم باشد، بجز حضور در تمرینات آبی پوشان وظیفه دیگری هم بر عهده خواهد داشت. این مربی 39 ساله که از تجربه کار کردن با تیم های پایه هم برخوردار است، در مدت حضورش در استقلال علاوه بر حضور در تمرینات این تیم و کمک به شفر، نظارتی هم بر تیم های پایه استقلال خواهد داشت و در زمینه آکادمیک هم به مدیر و مربیان این مرکز کمک هایی خواهد کرد. همچنین وی در زمینه کشف و معرفی استعداد به تیم های پایه استقلال هم به این باشگاه کمک می کند.

گرجی ها می آیند

گزینه های گرجستانی تیم فوتبال سیاه جامگان که مورد نظر علیرضا مرزبان قرار گرفته اند، این هفته به ایران می آیند.

علیرضا مرزبان، سرمربی سیاه جامگان چند روز پیش برای بررسی وضعیت چند بازیکن به گرجستان رفت. قرار است در هفته جاری دو یا سه بازیکن گرجستانی به ایران بیایند تا مذاکراتی را با مسئولان سیاه جامگان برای پیوستن به این تیم انجام دهند. دیدار سیاه جامگان مشهد استقلال در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 14 و 45 دقیقه روز دوشنبه 29 آبان در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

ورود کمیته اخلاق به آتش زدن پیراهن نفت

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، از تشکیل پرونده آتش زده پیراهن تیم نفت توسط ناصر فریادشیران خبر داد.

عبدالله سمامی، درباره انتشار فیلمی از ناصر فریادشیران که پیراهن تیم نفت طلاییه را به آتش می کشد و در پاسخ این سوال که واکنش کمیته اخلاق به این رفتار چیست، گفت: این رفتار نه تنها جزو مصادیق بی حرمتی و بی احترامی به اصحاب باشگاه نفت محسوب می شود، بلکه از مصادیق بی اخلاقی و بی احترامی به علاقه مندان و دلبستگان باشگاه هم به حساب می آید. اگر هر کس با هر باشگاهی به مشکل خورد، بخواهد چنین اقدامی انجام دهد، وانفسایی خواهد شد.در همین ارتباط، پرونده ای در کمیته اخلاق تشکیل شده و با جمع آوری مدارک و مستندات و رسیدگی های تکمیلی، رای مقتضی درباره این پرونده صادر خواهد شد.