آرشیو چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

نادر با «سوغات جنگل» به تلویزیون می آید

مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» به تهیه کنندگی محمدجواد عبدالرحمانی چندی پیش در لوکیشنی واقع در شهرک سینمایی غزالی کلید خورد و هم اکنون مراحل تصویربرداری و تدوین را برای پخش از شبکه دوی سیما پشت سر می گذارد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، سوغات جنگل در 120 قسمت 20 دقیقه ای با هدف ایجاد سرگرمی و بستری آموزشی برای گروه سنی نوجوان به بالا تولید می شود تا روانه آنتن شبکه دو سیما شود. این مجموعه عروسکی سعی کرده با نگاهی طنز دغدغه های مخاطب خود و خانواده ها را بیان کند.

امیر سلطان احمدی کارگردانی هنری و داریوش کفایتی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی سوغات جنگل را بر عهده دارند. همچنین بهادر مالکی، نیوشا صدر و امیر سلطان احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.

شخصیت اصلی «سوغات جنگل» عروسکی به نام نادر است و در کنار او سه بازیگر اصلی حضور دارند. در هر قسمت از این مجموعه عروسکی به فراخور موضوع و داستان چهره های شناخته شده عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش و... به عنوان بازیگر مهمان در کنار عروسک نادر حضور خواهند داشت و داستان و ماجرایی را برای مخاطب روایت می کنند.

بهادر مالکی که در کارنامه خود تجربه صداپیشگی عروسک هایی چون فامیل دور را دارد، صداپیشگی عروسک نادر را بر عهده دارد و مهدی برقعی که پیش از این عروسک گردان عروسک جناب خان در برنامه خندوانه بود، عروسک گردان این مجموعه است.

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی سوغات جنگل آمده است: طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملا شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده ای سه نفره می شود و همین مساله آغازگر ماجراهایی برای آنهاست...