آرشیو چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۲
ورزش
۱۸

پیکان به دنبال صدرنشینی

هفته دوازدهم لیگ برتر در شرایطی امروز آغاز می شود که شاگردان مجید جلالی این فرصت را دارند هم صدرنشین شوند و هم به رکورد خیره کننده هشت پیروزی پیاپی برسند.

پیکان که در هفته های گذشته بی سر و صدا به هفت پیروزی پیاپی دست یافت و ازجمله پرسپولیس را مغلوب کرد حالا این بخت را دارد تا در دیدار خانگی با صنعت نفت آبادان برای یک شب هم که شده صدرنشین لیگ شود. پیکان با 7 گل خورده یکی از مستحکم ترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. نفت آبادان هم در 11 هفته یا برده یا باخته و فقط در یک بازی امتیاز را با حریفش تقسیم کرده است. همین مساله می تواند بر جذابیت این بازی اضافه کند. این در حالی است که چشم امید پارس جنوبی و پرسپولیس به صنعت نفتی هسات تا بلکه ترمز پیکان را کشیده و شرایط را برای ادامه اوج گیری خود فراهم ببیند.

در دیگر دیدار امروز تیم های چهاردهم و پانزدهم جدول به مصاف هم می روند. گسترش فولاد سرمربی خود را تغییر داده تا شاید بتواند دوباره با فیروز کریمی به روزهای خوب برگردد. استقلال خوزستان هم که در رده پانزدهم است همچنان درگیر مشکلات مالی است و حتی عبدالله ویسی سرمربی جوان و جسور آبی پوشان صراحتا اعلام کرده اگر مشکلات حل نمی شود مدیران باشگاه او را اخراج کنند! باید دید جدال قعرنشینان لیگ چه نتیجه و پیامدهایی را درپی خواهد داشت؟

برنامه هفته دوازدهم:
چهارشنبه 24 آبان 96

گسترش فولاد تبریز استقلال خوزستان ورزشگاه بنیان دیزل تبریز ساعت 15

پیکان تهران صنعت نفت آبادان ورزشگاه شهدای شهر قدس ساعت 15:15

دوشنبه 29 آبان 96

سپیدرود رشت ذوب آهن اصفهان ورزشگاه سردار جنگل رشت ساعت 15

پرسپولیس پدیده خراسان ورزشگاه آزادی تهران ساعت 17:30

فولاد مبارکه سپاهان تراکتورسازی تبریز ورزشگاه نقش جهان اصفهان ساعت 16:30

نفت تهران سایپا تهران ورزشگاه تختی تهران ساعت 15:15

سیاه جامگان مشهد استقلال تهران ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود ساعت 14:45

فولاد خوزستان پارس جنوبی جم ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 16:30