آرشیو چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۲
ورزش
۱۸

روماریو بزودی استقلالی می شود

وینفرد شفر از همان روزی که روی نیمکت استقلال نشست تاکید داشت یک مهاجم ششدانگ به این تیم بیاید. به نظر او مهاجمان فعلی استقلال عملکرد فوق العاده ای نداشته اند و برای این که تیم از فشار خارج شود باید حتما یک مهاجم جذب تیم شود.

بر اساس اخبار رسیده، استقلال در نقل و انتقالات زمستانی تغییراتی خواهد داشت که یکی از این تغییرات در خط حمله خواهد بود. از باشگاه استقلال خبر می رسد روماریو، مهاجم جامائیکایی مورد تائید شفر که در خط حمله بازی می کند در زمستان آبی پوش خواهد شد. با این شرایط احتمال این که بیت سعید در زمستان از استقلال جدا شود، وجود دارد.

بیت سعید در هفته های پیش ساز جدایی را کوک کرده و حتی شفر هم به او اجازه این کار را داده بود، اما او تامل کرد تا همه چیز به نیم فصل رقابت های لیگ برتر کشیده شود. ظاهرا بیت سعید می خواهد به فولاد برود تا یک بار دیگر زیر نظر پورموسوی فوتبالش را ادامه دهد.

در روزهای گذشته حتی شایعه شد استقلالی ها در اندیشه معاوضه سجاد شهباززاده با مرتضی تبریزی، بازیکن ذوب آهن هستند. ظاهرا سجاد بازیکن مورد علاقه قلعه نویی است و تبریزی هم همان ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد داشت که در نهایت نتوانست پیراهن آبی را تن کند. با این حال چیزی مشخص نیست و احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی اتفاق های زیادی برای استقلال خواهد افتاد.