آرشیو پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۴۵
خوانندگان
۱۴

خوانندگان و مسئولان

مشکلات ناتمام و بی پاسخ خودروهای ایرانی

جهانگیر مومنی - کانال تلگرام روزنامه «ایران»: به نظر من خرید خودرو تو ایران چه ایرانی چه خارجی بلاست! ماشینای داخلی کیفیت ندارن، آلوده میکنن، زود خراب میشن و...خارجیا هم که خدا نگهشون داره. بعد از برجام فرانسه و چین هرچی ماشین از رده خارج بود ریختن تو بازار ایران. پولشم رفت تو جیب این و اون. ماشینای روز دنیا هم که داره هیبریدی میشه اما تو ایران خبری نیست هم خیلی گرونه هم سیاست دولت بی توجهی به آنهاست. مثلا من خودم یه سمند سورن صفر کیلومتر از ایران خودرو خریدم صندوق عقب میزون نیست و به زور چندین دفعه بسته میشه میخوان رگلاژ کنن بعد از وقت گرفتن از نمایندگی گفتن شامل گارانتی نیست، مشکل از خط تولید بوده و درست نمیشه. تازه دنده عقب هم به زور و با یک صدای زوزه مانند جا میره اما هیچ کس پاسخگو نیست. پول رو گرفتن و الان دیگه اذیت هاشون شروع شده.

جواب اعتماد ما به نظام بانکی اختلاس است

عادله گل افشانی - اهواز - تماس تلفنی: بالاخره چه زمانی قرار است مشکلات موسسات مالی و اعتباری حل شود؟ مگر رهبری دستور اقدام سریع در این خصوص ندادند پس چرا هیچ کدام از مسئولان واکنشی نشان نمی دهد؟ به خدا ما گناهی نکردیم که سرمایه هایمان را به این بانک ها سپردیم و فکر کردیم جای پول هایی که با زحمت جمع کرده ایم امن است. در میان ما مالباختگان کسانی هستند که تمام سرمایه هفت سالش را که کار کرده گذاشته بود تو موسسه الان هیچی ندارد. قرار بود با این پول ها تشکیل خانواده بدهد. من خودم سرپرست خانوار هستم و تنها درآمد زندگی ام سود پولی بود که از همسرم به ارث برده بودم، الان به کجا شکایت کنم و حقم را بگیرم.

آقای نوبخت! به فکر جانبازان هم باشید

مخاطبی در تماس با روابط عمومی: من از جانبازان شهرستان نور هستم. در جراید خواندم که آقای نوبخت اعلام کرده است که دولت بدهی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را پرداخت می کند. من سوالم این است که چرا دولت طلب ایثارگران و جانبازان را پرداخت نمی کند؟ چرا دولت در این خصوص پیش قدم نمی شود؟ آیا درست است که جانبازان که روزی جان خود را برای این سرزمین به خطر انداختند حالا به دنبال طلب خود باشند؟

کتک زدن دستفروش این بار در میاندوآب

خانم صمدی در تماس با روابط عمومی: در شهر میاندوآب مامور شهرداری با چوب به جان یک دستفروش افتاده و جلوی چشم مردم این دستفروش بی گناه را کتک زده اند. از مسئولان خواهشمندیم که این فرد خاطی شهرداری میاندوآب را به اشد مجازات برسانند. حرکت این مامور بسیار بر اعصاب و روان مردم اثر گذاشته و باعث ناراحتی مردم این شهر شده است. چرا باید مردم را با چوب کتک بزنند و آبروی یک فرد را ببرند.

مرگ تدریجی بیماران «اس ام ای»

یگانه فرخ پی - 6800...0917: داروی بیماران اس ام ای فقط در خارج از کشور وجود دارد اما وزارت بهداشت به روی خودش نمیاره چون هزینه اش حدود 3میلیارد تومان است. خانواده ها ناچار به تامین هزینه هستن و دولت هیچ کاری نمی کنه. فرزندان ما فقط باید منتظر مرگ باشن یا فلج دائمی. تورو خدا اینو بگید که اسپینرازا هم وجود داره و باید وارد بشه.

تیترها و گزارش های کیهان تحریک کننده است

آقای گل محمدی در تماس با روزنامه ایران: بارها تیترها و گزارش های روزنامه کیهان مورد عصبانیت مردم و مسئولان شده است اما هیچ کس جرات ندارد به کیهان بگوید بالای چشمت ابرو است. اما جای امیدواری است که بالاخره یکی پیدا شد که جلوی این روزنامه قد علم کند و به او بفهماند امنیت مردم شوخی نیست که هر جور دلتان خواست با آن برخورد کنید هرچند کم اما باز هم خوب است توقیف کیهان را مشاهده کردیم. چرا واقعا کسانی می خواهند ایران را در مجامع بین المللی خوار و خفیف کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند؟