آرشیو شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۱۹۶
فرهنگ و هنر
۳۲

خیریه

کنسرت رامبد صدیف به نفع زلزله زدگان

خواننده و مدرس آواز اصیل ایرانی برای همدردی با زلزله زدگان غرب کشور کنسرتی را در تالار وحدت برگزار می کند و عواید آن را به مردم زلزله زده اختصاص می دهد.

به گزارش خبرگزاری هنرآنلاین، این خواننده پیشکسوت عنوان کرد: شبی که در غرب کشور فاجعه زلزله رخ داد، آن قدر منقلب شدم که اصلا نخوابیدم. فقط به تصاویر زلزله نگاه می کردم و اشک از چشمانم جاری می شد. وی افزود: وقتی می شنیدم که مردم بی پناه کشورمان زیر آوار هستند، حس و حال غریبی داشتم، به ویژه اینکه حادثه زلزله در شب رخ داد و وقت می برد که نیروهای امداد خودشان را به محل حادثه برسانند. اتفاق تلخ و غم انگیزی بود که دل مرا به عنوان یک ایرانی به درد آورد.صدیف درباره برنامه اجرای خود بیان کرد: روز اجرا هنوز مشخص نیست، ولی این اجرا حداقل باید در 7 تا 10 روز آینده برگزار شود و دیرتر نشود. تالار وحدت را برای محل برگزاری کنسرت در نظر دارم و قطعاتی که می خواهم بخوانم هم هنوز مشخص نیست. من یک کاری را شروع کرده ام که می دانم بقیه اش را خدا جلو می برد.

کنسرت هنرمندان کرد به نفع زلزله زدگان

کنسرت حمایتی با حضور خوانندگان و نوازندگان کرد 30 آبان در تالار وحدت برگزار می شود و تمام درآمد آن به مردم زلزله زده غرب کشور اهدا خواهد شد.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرار است با حضور مردم کرد و اقوام دیگر در این اجرا کمک قابل توجهی از طریق بلیت هایی که در سایت ایران کنسرت به فروش می رسد جمع آوری و با مشارکت موسسه فروغ فلق، بنیاد رودکی، دفتر موسیقی، موسسه ققنوس، گروه آرشاویر به سرپرستی فرشاد رستمی و خوانندگی محمدرضا دارابی، جمشید عزیزخانی، حسام لرنژاد و فواد حسینی، این امر مهم محقق شود.در محل اجرای این برنامه صندوق هایی با نظارت، برای جمع آوری و کمک های نقدی بیشتر مردم تدارک دیده شده است.