آرشیو دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۵
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

تابستان در قطب جنوب

در حالی که ما در نیمکره شمالی یک ماه بیشتر با زمستان فاصله نداریم، قطب جنوب به روزهای اوج تابستانش نزدیک می‎شود! زمانی که مردم در روزهای نزدیک کریسمس، چند هفته ای زندگی و کار در ایستگاه های ساحلی و زیر نور 24 ساعته را تجربه می کنند.

به گزارش تابناک، قطب جنوب سردترین نقطه زمین است و وقتی از تابستان آن صحبت می کنیم، دمای هوا در گرم ترین روزهای آن به 13درجه زیر صفر می رسد. دمای هوا در زمستان در این منطقه تا منفی 89 درجه سانتی گراد ثبت شده است.

عکس های خاص خانم پیرزن

زن سالخورده 89 ساله اهل ژاپن با گرفتن سلفی های جالب از خود به یکی از چهره های مشهور در فضای مجازی تبدیل شده است. «کیمیکو نیشیموتو» در موقعیت های مختلف و حتی غیرواقعی از خود سلفی می گیرد. وی که عکاسی را از پسرش آموخته حالا با گرفتن سلفی های چالش برانگیز و ساختگی اش تبدیل به یک چهره مشهور در ژاپن شده است.

در یکی از سلفی ها در حالی که وی روی جاده دراز کشیده، وانمود می کند که توسط یک کامیون زیر گرفته شده است. آثار عکاسی این هنرمند سالخورده ژاپنی بتازگی در یکی از نمایشگاه های عکاسی در ژاپن موسوم به «بگذار بازی کنم» به نمایش گذاشته شده است.

درگذشت بز معروف

«گری (Gary)» بز معروف استرالیایی در شش سالگی جان خود را از دست داد.

به گزارش تلگراف، به گفته جیمبو بازوبی، صاحب این بز که یک کمدین است، گری روز پنجشنبه (16 نوامبر) در شش سالگی به روش «اتانازی» جان سپرد. دامپزشکان که یک خونریزی حاد از یک تومور قلبی را در گری شناسایی کرده بودند، ادامه زندگی را برای او پر از درد و رنج دانستند. در نهایت دامپزشکان با اجازه و درخواست صاحبش به روش اتانازی به زندگی گری پایان دادند.

این بز در فضای مجازی بیش از یک میلیون و 700 هزار طرفدار(فالوئر) داشت.