آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۶
فوتبال ایران
۱۱

مجید جلالی: از کسی نمی ترسم و وجدانم راحت است

جادو و جادوگری و ربط دادن آن به مجید جلالی آن هم زمانی که در پاس سرمربی بود. هجمه ها آنقدر زیاد بود که خیلی ها تساوی پیکان مقابل صنعت نفت آبادان پس از هفت پیروزی متوالی را ناشی از همین حاشیه ها می دانند. اتفاقی که خود جلالی هم به آن اشاره می کند و می گوید: «متاسفم. کاری کردند تا هم آرامش خودم و هم آرامش تیمم به هم بخورد. هفت بازی پشت سر هم را بردیم و فشارهای زیادی را تحمل کردیم. کاری که واقعا آسان نبود. البته ما می توانستیم نفت را هم شکست بدهیم، اما احساسم بر این است که داور اگر کمی منصفانه سوت می زد حالا اتفاق دیگری افتاده بود.»

او درباره جادو و جادوگری هم این واکنش را نشان می دهد و می گوید: «در این فوتبال همه مجید جلالی را می شناسند. همیشه با سلامت و صداقت کار کرده ام و هرگز از ابزاری غیرفوتبالی استفاده نکرده ام. این همه جوان و بازیکن به تیم های ملی و تیم های مختلف معرفی کردم. با این حال با این حاشیه ها آشنایی دارم و می دانم چرا این هجمه ها به راه افتاده است. چون یکی از تیم های من دوباره روی غلتک افتاده و دوباره حاشیه ها شروع شده است.»

جلالی در پایان گفت: «از هیچ کس نمی ترسم و وجدانم راحت است. هدف فقط این است که آرامش من و تیمم را به هم بزنند. با این حال کوتاه نمی آیم و به کاری که دارم انجام می دهم ادامه می دهم. هدفم این است که مثل همیشه و این بار از تیم پیکان بازیکنان زیادی را به تیم ملی بفرستم. من به کارم اطمینان دارم و بدون توجه به حاشیه هایی که برایم ایجاد می کنند راهم را ادامه می دهم.»