آرشیو پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۸
ورزش
۱۸

بایرن گریزمن را نمی خواهد

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ خبر علاقه این باشگاه به جذب آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید و ارائه پیشنهاد یکصد میلیون یورویی برای جذب وی را تکذیب کرد.

در حالی که در روزهای گذشته رسانه های اروپا گزارشی مبنی بر علاقه بایرن مونیخ به جذب آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید و بررسی شرایط وی برای ارائه پیشنهادی یکصد میلیون یورویی ارائه کرد، اما مدیر ورزشی این تیم این خبر را قویا تکذیب و عنوان کرد این باشگاه وارد آشفته بازار نقل و انتقالات و ارقام نجومی آن نخواهد شد.

به گزارش ESPN، حسن صالح حمیدزیچ در گفت وگو با اسکای و رد هرگونه پیشنهاد در این خصوص گفت: در مورد گریزمن حتی صحبت هم نکرده ایم. ما وارد این دیوانگی بازار نقل و انتقالات نمی شویم. ارقامی که این روزها مطرح می شود حتی ارزش بحث کردن هم ندارند. اگر انتقالی برای بایرن (و سیاست های نقل و انتقالاتی آن) معقول و منطقی باشد و به کار ما بیاید آن را انجام خواهیم داد.

حمیدزیچ در ادامه درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی باواریایی ها در پنجره زمستانی گفت: هنوز فرصت زیادی باقی مانده است. در ماه های گذشته تصمیماتی اتخاذ شده است، اما پنجره نقل و انتقالات اول ژانویه باز خواهد شد. حمیدزیچ همچنین درباره تمدید قرارداد آرین روبن و فرانک ریبری که هر دو قرارداشان در پایان فصل به پایان می رسد، ادامه داد: اوایل سال جدید درباره این موضوع تصمیم گیری خواهیم کرد. آرین در بهترین فرم خود قرار دارد و بهترین نمونه از این که سن تنها یک عدد است و اهمیتی ندارد.