آرشیو شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۹۰
ورزش
۱۱

گوناگون

دختران به مدال طلا رسیدند

تیم های تنیس روی میز دوبل دختران و پسران ایران در رقابت های اپن جهانی پرتغال به ترتیب صاحب مدال طلا و نقره شدند. درفینال دونفره بانوان، ایران دردیدارمقابل پرتغال به برتری دست یافت و مدال طلا را ازآن خود کرد و تیم پسران صاحب مدال نقره شدند.

پروازکمانداران به بنگلادش

مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا ازفردا در بنگلادش برگزار می شود. برای شرکت در این رقابت ها تیم ملی کشورمان امروز عازم محل برگزاری مسابقات شد.

مشحون از بسکتبال رفت

رئیس فدراسیون بسکتبال با اجرایی شدن قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته، از سمت خود کنار رفت. مشحون پس از جلسه در وزارت ورزش، استعفا و کنار رفتن از ریاست فدراسیون بسکتبال را قبول کرده تا با توجه به این استعفا، مشکلی در مجامع جهانی نیز برای ورزش کشور ایجاد نشود.

صعود دوپله ای تیم ملی

فوتبال ملی ایران در تازه ترین رده بندی فیفا نسبت به ماه قبل دو پله صعود داشته است. شاگردان کی روش همچنان تیم اول آسیا هستند.

پیروزی تیم فوتسال بانوان

تیم ملی فوتسال بانوان ایتالیا که برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی به ایران سفر کرده است در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان به میدان رفت که این بازی با برتری 3 بر یک ایران به پایان رسید.

گام بلند تیم ملی کبدی

دهمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی آسیا به میزبانی به میزبانی گرگان برگزار شد. تیم ملی کبدی ایران در اولین دیدارخوددراین رقابت ها مقابل تایلند به میدان رفت و توانست با نتیجه 66 بر 14 به برتری برسد.

شکست سپاهان درآبادان

نفت آبادان و سپاهان در روز نخست دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال دیروز در آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود میزبان خاتمه یافت.

پدیده 21 امتیازی شد

تیم فوتبال پدیده درهفته سیزدهم رقابت های لیگ برترموفق شد مقابل نفت با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.تیم پدیده با این پیروزی 21 امتیازی شد.