آرشیو یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۵۲
سیاسی
۲۱

آیت الله هاشمی شاهرودی: شکست داعش، استکبار را به توطئه های جدید وا می دارد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تروریستی داعش را به رهبر معظم انقلاب، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران و نیز ملت و دولت عراق و سوریه تبریک گفت و تاکید کرد: شکست داعش، استکبار را به توطئه های جدید وا می دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام از تلاش ها و مجاهدات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای جبهه مقاومت، تشکر و قدردانی کرد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در ادامه این جلسه به سفر خود به نمایندگی از مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناطق زلزله زده و حضور در ستاد بحران اشاره کرد و گفت: حدود یک دهه پیش، تدوین سیاست های پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از حوادث طبیعی و غیرمترقبه با استفاده از تجارب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تجربه هایی که در مواجهه دستگاه ها با زلزله بم به دست آمده بود به رهبر معظم انقلاب پیشنهاد و پس از تدوین، توسط ایشان ابلاغ شد.

وی افزود: با این حال، آنچه امروز در مناطق زلزله زده دیده می شود، با این سیاست ها و اجرای آنها فاصله دارد. بر این اساس، مهم ترین گام در پیشگیری و کاستن از آسیب های چنین حوادثی، پیگیری تحقق سیاست های این حوزه و اولویت بخشیدن به آنها است.