آرشیو یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۷۸
ورزشی
۹

تاثیر استعفا بر باخت تیم ملی بسکتبال!

سرپرست تیم ملی بسکتبال می گوید اعلام استعفای مشحون در بدترین زمان ممکن بود و روی روحیه بازیکنان در دیدار با عراق تاثیر منفی گذاشت.

تیم ملی بسکتبال کشورمان جمعه شب در آغاز راه انتخابی جام جهانی 2019 چین مقابل عراق 74 بر 66 شکست خورد. شکستی که به نظر سرپرست تیم ملی بسکتبال اعلام استعفای مشحون در آن بسیار دخیل بود و روحیه بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده بود. مهران سررشته در مورد این موضوع گفت: از زمانی که خبر اعلام استعفای محمود مشحون اعلام شد اردوی تیم ملی در چند ساعت مانده به بازی با عراق به هم ریخت و این موضوع روی روحیه بازیکنان کادرفنی تاثیر منفی گذاشت.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه این صحبت ها همه جا پیچیده بود که محمود مشحون رفتنی شده است، آن هم در آستانه بازی تیم ملی. بچه های ما تمرکز خود را برای بازی از دست داده بودند و اگر بازی معمولی خود را در لیگ انجام می دادند به راحتی عراق را شکست می دادیم.

سرپرست تیم ملی گفت: هر آمدنی، رفتنی دارد، اما این زمان اصلا برای رفتن مشحون مناسب نبود و وزارت ورزش می توانست دو، سه روز دیگر صبر کند تا بازی تیم ملی تمام شود. روز جمعه واقعا کلافه شده بودیم و دائما تماس هایی با اردن گرفته می شد. در ماجرای کناره گیری مشحون از فدراسیون بسکتبال قانون اجرا شده ولی وی یا وزارت ورزش می توانستند شرایطی را ترتیب دهند که مشحون قبل از مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 یا بعد از آن استعفا کند تا دست اندرکاران تیم ملی مدعی نشوند که استعفای مشحون دلیل واقعی باخت تیم ملی به عراق بود!