آرشیو یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۵۲
اقتصادی
۶

گزیده

ادامه ممنوعیت واردات زیتون و روغن زیتون

احمد مستخدمی، مجری طرح زیتون اعلام کرد که ممنوعیت واردات زیتون شوخی بردار نیست و همچنان ادامه دارد و کسی نمی تواند به بهانه افزایش قیمت، به دنبال واردات آن باشد.

ایران 250 میلیون مترمکعب گاز به ارمنستان صادر کرد

سعید توکلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز گفت: بر اساس قرارداد تهاتر برق بین ایران و ارمنستان برای صادرات گاز و دریافت برق، در هشت ماهه امسال 250 میلیون مترمکعب گاز به ارمنستان صادر شده است.

21 درصد توان تولید پتروشیمی خاورمیانه در اختیار ایران است

فرناز علوی، مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: حدود 21 درصد از ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی خاورمیانه و 2.5 درصد از جهان در اختیار ایران قرار دارد.

توافق روسیه و اوپک برای تمدید کاهش تولید

پایگاه خبری بلومبرگ به نقل از منابع خبری که خواستند نامشان بیان نشود، اعلام کرد اوپک و روسیه پیش نویس رئوس توافق برای تمدید کاهش تولید خود تا پایان سال 2018 را تهیه کردند. به گزارش ایرنا، مسکو و ریاض پس از چند روز گفت و گو اکنون موافقند که باید در نشست آینده اوپک، تمدید توافق مذکور را اعلام کنند.

نرخ جدید مرغ اعلام شد

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به 7850تومان در بازار خبر داد.مهدی یوسف خانی در گفت و گو با مهر از افزایش حدود 250 تومانی قیمت مرغ نسبت به هفته قبل خبر داد و گفت: قیمت این ماده پروتئینی در مراکز خرده فروشی به 7850تومان رسیده است. وی نرخ مرغ زنده را 5000تومان در هر کیلوگرم

اعلام کرد