آرشیو یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۵۲
اقتصادی
۶

اخبار

زنگنه: ترامپ زیاد حرف می زند

وزیر نفت گفت: عرضه نفت ایران به بازار تا 2.5 میلیون بشکه در روز است و حذف این مقدار در بازار نفت قطعا اثر خود را می گذارد و آقای ترامپ زیاد حرف می زند. به گزارش خانه ملت، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در واکنش به اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه با کاهش خرید نفت از ایران اتفاقی در بازار نفت رخ نمی دهد، گفت: عرضه نفت ایران به بازار تا 2.5 میلیون بشکه در روز است و حذف این مقدار در بازار نفت قطعا اثر خود را می گذارد و آقای ترامپ زیاد حرف می زند. وزیر نفت با اشاره به احتمال تمدید طرح فریز نفتی، افزود:بیشتر اعضای اوپک با تمدید فریز نفتی موافق هستند اما تصمیم نهایی در نشست اوپک اخذ می شود.

بدهی مالیاتی کرمانشاهیان بخشوده شد

با ابلاغیه اسحاق جهانگیری، بدهی مالیات بر درآمد مودیان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مربوط به عملکرد سال های 95 و 96 بخشوده شد. به گزارش مهر، بدهی مالیات بر درآمد مودیان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مربوط به عملکرد سال های 1395 و 1396 که بیش از 50 درصد اموال آنها در اثر وقوع زلزله از بین رفته است، با رعایت ماده 8 اصلاحی آیین نامه اجرایی ماده 165 قانون مالیات های مستقیم بخشوده می شود.

پرداخت تسهیلات نوسازی روستاهای قصرشیرین از دیروز

نصرالله دهقانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران با بیان اینکه از چهارم آذر ماه پرداخت تسهیلات نوسازی روستاهای قصرشیرین آغاز شد، گفت: تمام مراحل ساخت و ساز تحت نظارت کارشناسان بنیاد مسکن یا مهندسین دارای پروانه نظام مهندسی خواهد بود.