آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۱
سینما
۱۲

جود لاو راهنمای «کاپیتان مارول»

جودلاو، بازیگر انگلیسی تبار سینما، نقش مقابل بری لارسن را در «کاپیتان مارول» بازی می کند. درحالی که لارسن نقش اصلی فیلم را به عهده دارد، لاو در نقش کاراکتر محوری مرد ماجرا ظاهر خواهد شد.

لارسن که دو سال قبل جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را گرفت، در کار تازه اش در قالب کاراکتر کاپیتان مارول بازی می کند. او یک ابرقهرمان است که در زمان عادی، دختری معمولی به نام کارول دانورز است. جود لاو هم در داستان فیلم، دکتر والتر لاوسن است. او راهنما و هدایت کننده کاراکتر کاپیتان مارول است و به او کمک می کند بتواند با قدرت های شگفت انگیزی که دارد کنار بیاید. این دو در کنار هم، به مقابله با نیروهای اهریمنی می روند که کره زمین را در خطر نابودی قرار داده اند. تیم دونفره آنا بودن و رایان فلک برای کارگردانی کاپیتان مارول انتخاب شده اند. بن مندلسون هم نقش شخصیت منفی و خبیث ماجرا را بازی خواهد کرد.

به نوشته ورایتی، جود لاو از بازی در اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه تازه خود راضی به نظر می رسد. او گفت: «بعد از حضور در چند کار واقع گرا و اجتماعی، بد نیست یک زنگ تفریح به خودم بدهم و وارد دنیای سرشار از فانتزی و تخیل یک فیلم کمیک استریپی شوم! به عنوان یک بازیگر، دوست دارم قالب ها و ژانرهای مختلف سینمایی را تجربه کنم.»

بازیگر 44 ساله سینما درحالی جلوی دوربین کاپیتان مارول ظاهر می شود که مدتی قبل برای مجموعه تلویزیونی «پاپ جوان» با نقدهای تحسین برانگیز منتقدان روبه رو شد. این درام مذهبی پربیننده توسط پائولو سورنتینو کارگردانی شد.