آرشیو چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۸۰
شهرستان ها
۷

نماینده مجلس: مسیر قطار سریع السیر اصفهان- تهران باید تغییر کند

نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: مسیر عبور قطار سریع السیر اصفهان-تهران از بین دولت آباد و دستگرد باید تغییر کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار کرد: به علت نارضایتی مردم و اینکه عبور قطار سریع السیر اصفهان-تهران از بین دولت آباد و دستگرد، شهرها را به دو بخش تقسیم می کند باید این مسیر حرکت تغییر کند.

وی افزود: در طراحی اولیه مسیر عبور این قطار، شهرهای دولت آباد و دستگرد به دو بخش تقسیم می شوند و احتمال بروز مسائل و مشکلات حاشیه نشینی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای بخشی از شهروندان این دو شهر وجود خواهد داشت.

حاجی دلیگانی با توجه به درخواست های اعضای شوراهای اسلامی شهرهای دستگرد و دولت آباد پیشنهاد کرد: مسیر قطار سریع السیر اصفهان-تهران از سمت مورچه خورت به بلوار کاوه اصفهان تغییر یابد.

وی ادامه داد: سعید محمدزاده، مدیرعامل راه آهن کشور نیز قول داده است، موضوع تغییر مسیر را به لحاظ فنی و بار مالی آن بررسی و نتایج را به مسئولان این دو شهر اعلام کند.

نماینده مردم برخوار شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در اجرای این طرح حقوق و رضایت مردم کلید اصلی اجرای احداث خط راه آهن باشد و مسئولان استان اصفهان نیز این درخواست مردم را با جدیت پیگیری کنند.