آرشیو چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۲
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

بنا: با تفکرات حاکم بر کشتی سازگار نیستم

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی به منتقدان رسول خادم پیوست و می گوید با تفکراتی که در کشتی حاکم است، تصمیمی برای همکاری دوباره با این فدراسیون ندارد.

محمد بنا در گفت وگویی کوتاه درباره این که آیا قصد دارد به کشتی برگردد، گفت: من از کشتی نرفتم که برگردم. من از ماندن در کنار کشتی لذت می برم. این روزها هم در شهریار هستم و گاهی ورزش و کشتی را برای سلامتی انجام می دهم و از برد کشتی گیران خوشحالم و با باخت آنها ناراحت می شوم.

بنا که بخت ریاست خادم را در دوره چهار ساله دوم ریاست او بیشتر از بقیه می داند، درباره شرایط مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی گفت: طبیعی است که شانس خادم برای ریاست فدراسیون کشتی بیشتر است، اما باید از تجربه چهار سال قبل استفاده و برخی کاستی ها را تقویت کند. خادم در این چهار سال فرصت خطا داشت، اما برای دور جدید دیگر آزمون و خطایی در کار نیست.

محمد بنا درباره این که آیا قصد دارد باز هم در فدراسیون باشد، اظهار کرد: با این شکل و تفکرات که با تفکرم سازگار نیست من نیستم و دو باری که آمدم هم به نوعی فریب خوردم و شاید اشتباه کردم. جدا از این به من نیازی نیست و اکنون مربیان مختلفی آمدند و جوان هستند و تفکرات آنها جدید و همسو است و برای آنها و کشتی فرنگی آرزوی موفقیت دارم. با این شرایط کشتی به وجود من نیازی ندارد. کشتی فرنگی در همه رده ها اول و دوم است و وقتی باخت در کار باشد همه دنبال بنا می آیند.