آرشیو پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۸۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* کاش آقای رئیس جمهور یکی از آن مجموعه خدمات 100 روزه دولت دوازدهم را نام می برد.

98910918

* گویا آن زمانی را که دولت حتی آب خوردن مردم را به توافق هسته ای وابسته دانسته بود آقای روحانی در یاد ندارد! ایشان در برنامه زنده تلویزیونی ابراز کردند: «این گونه نبود که بدون برجام هم نتوانیم کشور را اداره کنیم.»

کوشکستانی

* بالاخره دستاورد برجام برای مردم ایران مشخص شد: معضل بزرگ بین المللی را پای میز مذاکره حل کردند و از نظر اخلاقی پیروز شدند! اولا که برنامه هسته ای ایران همواره صلح آمیز بوده است و این تبلیغات دروغ دشمن بود که علیه برنامه هسته ای می شد و در ضمن قرار بود دستاورد برجام گره گشایی از اقتصاد و معیشت و... باشد نه دستاورد اخلاقی که به قیمت امتیاز دادن و تسلیم شدن بود. این دستاورد اخلاقی تا به حال چه فایده ای داشته است جز، افزایش تحریم های غرب و تهدید بر گزینه نظامی و...؟

37670919

* چگونه اشتغالزایی صورت گرفته که آمار تعداد بیکاران نسبت به گذشته افزایش داشته است و صنایع مختلف کشور هم با رکود و تعطیلی بی سابقه ای مواجه اند؟

0949021

* نکته جالب و قابل توجه در سخنان قبلی آقای روحانی، آماری بود که ایشان در برنامه های زنده تلویزیونی اعلام می کردند اما در آخرین برنامه زنده کمتر از اعداد و آمار گفتند و از جمله هایی همانند: مقداری، بهتر و... استفاده کردند. زیرا تا به حال آمار دولت با اوضاع حاکم بر جامعه در یک جهت نبوده است.

کیوان نژاد

* حدود 5 سال قبل هم دولت قرار بود اولویت را ریشه کن کردن فقر قرار دهد. اما فقط مرفهین و سودجویان که از شرایط بهره مند شدند و مردم گرانی، بیکاری و فقر را بهتر لمس کردند.

9866021

* مردم مطلع اند که موشک ها عامل بازدارنده از حمله نظامی دشمن است اما چرا رسانه های حامی دولت از طریق مطبوعات همسوی خود سعی در القای این مورد را دارند که مذاکرات موشکی با غرب باید انجام گیرد! اما اگر ما را خلع سلاح کنند چه تضمینی هست که مردم از حمله نظامی دشمنان در امان باشند؟

محبی

* مدعیان حقوق بشر و حقوق کودکان و حقوق زنان در غرب و دنباله هایشان در ایران چگونه در برابر قتل عام کودکان و زنان بی دفاع یمنی خاموش و ساکتند؟! آیا همین یک مورد برای اثبات گزینشی و فرمایشی بودن اهداف این جماعت کافی نیست؟

50980990

* آقای عراقچی عضو گروه مذاکره کننده هسته ای کشورمان اگر هنر دارند افتتاح دفتر جبهه مقاومت اسلامی را در اروپا پیشنهاد داده و پیگیر آن باشند.

30870914

* کسی مثل آقای جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری لابد از ژن برتر برخوردار است که این حق را به خود می دهد که دیگران را پایین تر از خود دیده و با کفش، پا بر محل زندگی زلزله زده های کرمانشاه بگذارد و در ابتدا متوجه قبح کار خود نمی شود!

81800903

* نماینده و نمایندگانی که نامه تشکر از رزمندگان مدافع حرم به فرماندهی سردار سلیمانی در شکست دادن داعشی ها را امضاء نکرده اند این حق را به ما مردم بدهند که نسبت به صلاحیت آنان مشکوک بشوند.

62100936

* آیا باز هم باید نظاره گر باشیم تا FATF همانند برجام در ظرف 20 دقیقه به نمایندگان مردم تحمیل شود و ما فقط دلخوش تذکر باشیم که تکلیف خود را انجام دادیم! آیا کاری از ما برنمی آید؟ پس آتش به اختیار چه می شود؟!

حسامی- تهران

* بعضی از سازمان ها و دستگاه های دولتی از ترس تحریم پیشرفت علمی را متوقف کردند و تصور می کردند برجام معجزه خواهد کرد و مشکلات حل می شود. هیچ خبری از ساخت و پرتاب ماهواره جدید نیست. چرا؟

12580938

* علی رغم اعلام توقف افزایش قیمت نان، چطور برخی نانوایی ها اجرای این مصوبه لغو شده را ادامه می دهند و براساس نرخ جدید از مردم پول می گیرند و چرا در این مصوبه، قیمت های آرد آزاد و آرد دولتی را تفکیک نکردند. برخی ها با پاشیدن چند دانه کنجد نان سنگک را دو هزار تومان یعنی با افزایش صددرصدی می فروشند! در موج قبلی افزایش قیمت نان اعلام شد که این افزایش قیمت با افزایش کیفیت نان همراه خواهد شد. این وعده ها چرا عملی نشد؟ چرا نظارتی در کار نیست؟

نامجو و تعدادی دیگر از هموطنان تهرانی

* کسانی که اجازه نمی دهند ریالی به مزد کارگر نانوا اضافه شود با این همه گرانی و مشکلات اقتصادی چه پاسخی به زن و بچه های ما دارند؟!

یک کارگر نانوایی

* یکی از عناصر قدرت نرم جمهوری اسلامی، بی اعتمادی مطلق به قدرت های پوشالی مادی است که متاسفانه برخی این را نمی پذیرند. نتیجه اعتماد به شیاطین می شود 75 سال عقب ماندن. جنبش مشروطه چوب اعتماد به انگلیس را خورد و ما نیز چوب اعتماد به آمریکا و غرب را در برجام!

بهشتی- اصفهان

* مجازات فتنه گران کودتای آمریکایی اسرائیلی سال 88 اعدام است. متاسفانه افراد فتنه گر از رافت نظام مقدس جمهوری اسلامی سوءاستفاده کرده و دست پیش گرفته اند که پس نیفتند.

21380917

* احتمالا منظور آقای نایب رئیس دوم مجلس در زیاد بودن تعطیلات، تعطیلات مکرر خودشان در مجلس است.

محمدیان

* کارگردان فیلم های مستهجن قبل از انقلاب و نیز طلایه دار بازگشت به فیلمفارسی در بعد از انقلاب که باید به خاطر عملکرد ضد فرهنگی اش با او برخورد شود، متاسفانه شهردار تهران با او عکس یادگاری می گیرد؟!

نادری

* یکی از روزنامه ها در صفحه اول خود به نقل از نیویورک تایمز نوشته، سردار سلیمانی و دکتر ظریف محبوب همه مردم ایران هستند. عرض می کنم تفاوت بین این دو از زمین تا آسمان است. سردار سلیمانی با حرکت در مسیر ولایت و با مقاومت دشمن را به زانو درآورد درحالی که دکتر ظریف ضمن احترام به شخصیت ایشان، با مذاکره خسارت محض را برای ما به ارمغان آورد.

هاشمی از کرج

* چاره فایق آمدن بر ناامنی ها گسترش فرهنگ بسیجی و واگذاری امنیت به نیروهای مقاومت مردمی و اسلامی است. اگر افغانستان و هر کشور دیگری دغدغه امنیت و گروهک های تروریستی دارد باید با تشکیل بسیج مردمی بر این مشکلات فایق آید.

53080916