آرشیو پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

همکاری های بیشتر وزارت ورزش با رادیو جوان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جلسه ای با مدیران و برنامه سازان شبکه رادیویی جوان که روز گذشته برگزار شد، خواستار همکاری های بیشتر و تشکیل کارگروه هایی بر اساس تفاهم دو طرف شد. به گزارش روابط عمومی رادیو جوان، علی سیفی، مدیر شبکه رادیویی جوان در این جلسه با اشاره به اهمیت نگاه تازه وزارت ورزش و جوانان به رسانه، برای همکاری هرچه بیشتر با این وزارتخانه اظهار امیدواری کرد.

حاتمی کیا با «بادیگارد» به کافه فیلم می آید

«کافه فیلم» که هر پنجشنبه ساعت 21 یکی از فیلم های شاخص سینمای ایران را با حضور سازنده اش به نمایش می گذارد، این هفته میزبان ابراهیم حاتمی کیاست. به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، پس از نمایش فیلم سینمایی بادیگارد برای مخاطبان کانال فارسی این شبکه، امید روحانی با ابراهیم حاتمی کیا به گفت وگو درباره این اثر می پردازند. مریلا زارعی، بابک حمیدیان، پریوش نظریه، شیلا خداداد، محمود عزیزی، دیبا زاهدی، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی و کیمیا حسینی دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم بادیگارد به ایفای نقش پرداخته اند.

همکاری شبکه آموزش و کمیسیون آموزش مجلس

در نشستی صمیمی با حضور مدیر شبکه آموزش سیما و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، دو طرف به ضرورت همکاری و تعامل بیشتر تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، طی جلسه ای با حضور دکتر محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین ساری مدیر شبکه آموزش سیما و دکتر سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس و تحقیقات و مدیر کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، زمینه همکاری شبکه آموزش سیما با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی شد.