آرشیو دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۶
حوادث
۱۹

جنون مرد همسرکش تائید شد

کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی پرونده مردی که همسرش را برای قرار دادن ردیاب در بدنش خفه کرده بود، جنون او را در زمان قتل تائید کردند.

به گزارش جام جم، سعید ظهر 27 اردیبهشت امسال طی درگیری با همسر میانسالش، او را با طناب در خانه شان در محله مسعودیه به قتل رساند. او با دستور محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران بازداشت شد و برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. متهم به قتل در جریان تحقیقات پلیسی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: از ده سال پیش شیشه مصرف می کنم. مدتی بود که احساس می کردم همسرم در شکم من ردیاب کار گذاشته تا از همه کارهایی که انجام می دهم باخبر شود. او مرا زیرنظر گرفته بود. چون نتوانستم دستگاه را خارج کنم، همسرم را کشتم تا دستگاه از کار بیفتد و حالم بهتر شود.

در جریان تحقیقات معلوم شد او دارای ناراحتی روحی و روانی است و باید در بیمارستان رازی بستری شود. این در حالی بود که چند ماه پیش دو دختر وی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و پدرشان را بخشیدند اما پدر مقتول همچنان خواستار مجازات دامادش بود. برای این که مشخص شود مرد همسرکش در زمان جنایت جنون داشته یا نه به پزشکی قانونی معرفی شد تا این که دیروز کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند این مرد در زمان قتل جنون داشته و حالت او خطرناک است و باید تا بهتر شدن حالش در بیمارستان روانی بماند و بعد از بهبود کامل با صلاحدید پزشک بیمارستان مرخص شود.