آرشیو شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۱
ورزشی
۲۳

اردوگاه سرخابی

صحبت های جالب برانکو در تلویزیون

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر دیروز (جمعه) در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور یافت و درباره مسائل مختلف صحبت کرد و حرف های جالبی زد:

٭شبیه نویدکیا بازی می کردم٭ من و بلاژویچ ترکیب مدیریتی خیلی خوبی را تشکیل داده بودیم٭ این طور نیست که وقتی عینک می زنم بلاژ به من بگوید پروفسور!٭ علی دایی اکنون هم می توانست بهترین پست ها را در AFC داشته باشد.٭ یکسری مسائل در خصوص تمدید قرارداد با پرسپولیس وجود دارد که باید حل شود٭ به خاطر درخواست بزرگ ترهای تیم و عملکرد خوب بازیکنان از خطای شان گذشتم ٭ چرا باید با کی روش مشکل داشته باشم؟! ٭ من با کی روش شامی نخوردم.

جپاروف: خوشحالم 2 گل به ثمر رساندم

سرور جپاروف، درباره برتری استقلال مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: «خوشحالم که توانستیم با یک بازی خوب به پیروزی برسیم. همه بازیکنان برای موفقیت استقلال تلاش کردند و امیدوارم باز هم بتوانیم روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.» هافبک تیم فوتبال استقلال به تسنیم گفت: «برای سپاهان هم ناراحتم و امیدوارم به روزهای خوبش بازگردد. من همیشه برای موفقیت تیم تلاش می کنم و این بار قرعه به نام من ثبت شد تا دو گل بزنم. باید از هواداران استقلال تشکر کنم که چه در ورزشگاه و چه در صفحات مجازی مرا حمایت کردند.»

شفر: نمی خواهم استقلال، فوتبال «درهم برهم» بازی کند

سرمربی استقلال در مورد دیدار تیمش با سپاهان گفت: «از تلاش تیمم راضی هستم، اما همان طور که گفتم اینها چیزی نیست که من را راضی کند. بازیکنان ما نیاز به اعتماد به نفس داشتند. نمی خواهم با این تیم، فوتبال «درهم برهم» بازی کنم، هدف من فوتبال برنامه ریزی شده است.» وینفرد شفر در مورد بالا رفتن توقع هواداران به تسنیم بیان داشت: «سال هاست مربی هستم و با آن کنار می آیم. خوشحالم توقعات هواداران استقلال از من بالا رفته، قطعا من هم تیم را بهتر خواهم کرد. تماشاگران می دانند آدم صادقی هستم و کارم را بخوبی انجام می دهم.»او در خصوص این موضوع که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران از سرمربیان تیم های لیگ برتری خواسته بازیکنان ملی پوش را پس از هر بازی به مدت یک یا یک روز و نیم در اختیار تیم ملی قرار دهند، افزود: «باید با کارلوس صحبت کنم و بدانم به چه علتی می خواهد بازیکنان را در اختیار داشته باشد.»