آرشیو شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۸
حوادث
۱۹

دستگیری عاملان سرقت مرگبار از طلافروشی

دو برادر که به اتهام سرقت مسلحانه مرگبار از طلافروشی در گچساران تحت تعقیب بودند، همراه سه خریدار اموال سرقتی بازداشت شدند.

به گزارش جام جم، شهریور امسال مردی با پلیس گچساران تماس گرفت و از حمله مسلحانه سارقان به طلافروشی همسایه اش در خیابان بلادیان گچساران خبر داد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند طلافروشی مورد سرقت مسلحانه دو نفر قرار گرفته و دزدان در جریان سرقت چند کیلو طلا، مرد طلافروش و پسر او را با شلیک گلوله به قتل رسانده و متواری شده اند. از آن زمان پلیس در جست وجوی عاملان این سرقت مرگبار بود تا این که با گذشت سه ماه از این جنایت، ردپای سارقان تبهکار به دست آمد و آنها دو روز پیش درحالی که قصد داشتند بخشی از طلاهای سرقتی را در یکی از استان های همجوار بفروشند، شناسایی و بازداشت شدند.

سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متهمان بازداشت شده که با هم برادر بودند، در بازجویی به اجرای نقشه سرقت از طلافروشی و قتل طلافروش و پسرش اعتراف کردند. همچنین سه نفر که در زمینه خرید طلاهای سرقتی با آنها همدست بودند نیز شناسایی و بازداشت شدند. تحقیقات از آنها نیز ادامه دارد. در ادامه تحقیقات پلیسی سلاح مورد استفاده سارقان همراه طلا و جواهرهای سرقتی نیز که در محلی زیر خاک پنهان شده بود، کشف شد.