آرشیو شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۸
ورزش
۱۸

حسینی: روزهای سخت پرسپولیس شروع شده است

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی در گفت وگویی با رادیو تهران در مورد مسائل مختلف باشگاه و همچنین تیم ملی صحبت کرد. سیدجلال حسینی درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل نخست لیگ هفدهم و بازی هایی که در طول این 15 هفته انجام داده، گفت: ما هفته های سختی را پشت سر گذاشتیم. فکر می کنم کار ما تازه آغاز شده و مقابل تیم هایی بازی می کنیم که همه آنها با انگیزه هستند و برای بردن تلاش می کنیم. روزهای سخت مان تازه آغاز شده است.

کاپیتان پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با برانکو نیز عنوان کرد: او خیلی پرتلاش است و با انگیزه کار می کند. امیدوارم مسئولان باشگاه برانکو را حفظ کنند. طرفداران ما ماندن برانکو را می خواهند. روزهای سخت پرسپولیس به ما نزدیک می شود و ما بازی های آسیایی را پیش رو داریم. در جام حذفی حضور داریم و در لیگ برتر دارای شرایط سختی هستیم. ما باید آماده بازی های سخت باشیم. متاسفانه هم احمد نوراللهی و هم مهدی طارمی را از دست داده ایم. باید این مشکلات پرسپولیس حل شود. پرسپولیس اصلاحمایت نمی شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره قرعه ایران در جام جهانی فوتبال، اظهار کرد: اصلا این طور نیست که درباره همگروهی با تیم های بزرگ صحبت کنیم. چیزی که ما به آن نیاز داریم، اردوها و بازی های تدارکاتی قوی است. ما تیم جوانی داریم. بازیکنان ما نیاز به اعتماد به نفس دارند و باید مقابل تیم های قدرتمند بازی کنند.وی در پایان درباره طرح کارلوس کی روش برای در اختیار گرفتن بازیکنان لیگ برتری یک روز پس از بازی های شان گفت: مطمئنا فکر خوبی است. شرایط ما طوری است که خیلی از تیم های ما امکانات ریکاوری و زمین های تمرین خوب ندارند و این یک روز و نیم،کمک زیادی به بازیکنان می کند تا تمام تست ها و کارهای ریکاوری شان را انجام دهند. این طرح هم به تیم ملی و هم به باشگاه ها کمک می کند.