آرشیو شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۸
فوتبال ایران
۱۱

درسی به العین می دهیم که هرگز فراموش نکنند!

روزهای خوب منتقد جدی منصوریان در استقلال

حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال بدون شک منتقد شماره یک علیرضا منصوریان در استقلال بود. تیم می برد انتقاد می کرد،تیم می باخت انتقاد می کرد و... داستان تا جایی پیش رفت که از وزارتخانه به او دستور دادند دیگر علیه منصوریان حرفی به میان نیاورد. گذشت و گذشت تا این که ناکامی راه منصوریان و استقلال را از هم جدا کرد تا زمانی هم مصاحبه های خودش را کمتر کند. با این حال به نظر می رسد حالا او بیش از هرکس دیگری در استقلال از نتایجی که تیم دارد می گیرد خوشحال است.

استقلال به نظر روی دور افتاده و دارد نتایج خوبی می گیرد.

بازی با سپاهان فقط گوشه ای از قدرت استقلال بود. شک نکنید که درهفته های بعد تیم بهتر و بهتر می شود. ضمن این که باید تشکری ویژه از بازیکنان داشته باشم که از دل و جان بازی کردند و توانستند یک شکست سنگین را به سپاهان تحمیل کنند.

زمانی که شفر به استقلال آمد خیلی ها انتقاد می کردند تیم نتیجه نمی گیرد و این مربی در حد و اندازه های استقلال نیست.

هر تغییری نیاز به زمان دارد. شفر هم برای این که بتواند تفکراتش را در استقلال پیاده کند به زمان نیاز داشت. البته بنده این روزها را پیش بینی می کردم. شک نداشته باشید که در ادامه راه موفقیت های بیشتری به دست می آید و قدرت واقعی استقلال را خواهید دید.

نظر شما درباره قرعه استقلال در آسیا چیست؟

ما حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. این بار با الهلال و العین همگروه شده ایم. شک نداشته باشید یک درس فراموش نشدنی به العین خواهیم داد و مقابل الهلال هم بهترین بازی ممکن را انجام می دهیم.

استقلال با ادامه این روند می تواند قهرمان لیگ برتر شود؟

هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما کار را شروع کرده ایم و داریم نتایج خوبی هم می گیریم. با ادامه این روند به نظرم می توانیم در پایان فصل در رده های بالای جدول قرار بگیریم.