آرشیو یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۰۳۰
حوادث
۱۱

عامل قتل همسر و مادرزن جنون ندارد

شرق: پزشکی قانونی اعلام کرد مردی که همسر و مادرزنش را به قتل رسانده، از نظر روانی سالم است.

به گزارش خبرنگار ما، این قتل ساعت 9:30 صبح 14 مرداد رخ داد و با حضور ماموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد درگیری بین داماد خانواده با همسر و اعضای خانواده اش صورت گرفته و طی آن همسر 39ساله قاتل و مادرزن 65ساله اش به علت ضربات چاقو به قتل رسیده و پدرزن 65ساله او نیز مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است که بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و به بیمارستان منتقل شد. متهم 40ساله که در صحنه جنایت حضور داشت، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان کرد که همسر و مادرزنش را به قتل رسانده است.

او گفت: شب گذشته، همسرم به همراه اعضای خانواده اش به عروسی یکی از بستگان خود رفت اما من به عروسی نرفتم. پس از پایان عروسی منتظر بازگشت همسرم به خانه بودم اما او نیامد و عنوان کرد که شب در منزل پدری اش می ماند. شب قبل از حادثه تنها در خانه ماندم تا اینکه صبح روز حادثه به خانه پدرزنم رفتم. ابتدا پسر پنج ساله ام را به خانه خودمان بردم و پس از آن مجددا به خانه پدرزنم بازگشتم. طی درگیری، همسرم، مادرزنم و پدرزنم را با ضربات چاقو زدم و پس از دقایقی ماموران در محل حاضر شده و من را دستگیر کردند.

این مرد در ادامه ادعا کرد به بیماری روانی مبتلاست به همین دلیل بازپرس پرونده او را به پزشکی قانونی معرفی کرد تا اینکه دیروز متخصصان این سازمان اعلام کردند متهم جنون ندارد.

به این ترتیب تحقیقات درباره این پرونده ادامه خواهد یافت و متهم به زودی پای میز محاکمه می رود.