آرشیو یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۷۱
اقتصاد
۱۱

ویژه

کسب 5 مدال مسابقات ریاضیات

دانش آموزان ایرانی که با حمایت بانک گردشگری در مسابقات جهانی ریاضیات آسان (Easy Maths) شرکت کرده بودند، پنج مدال رنگارنگ در رده های سنی مختلف کسب کردند. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، مسابقات جهانی ریاضیات آسان سال 2017 با حضور بیش از 700 دانش آموز از کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی از جمله انگلستان، دانمارک، هند، الجزایر و... در تاریخ سوم دسامبر (12 آذر) در شهر دهلی نو برگزار شد و تیم 11 نفره اعزامی از دانش آموزان ایرانی که شامل نفرات برتر مسابقات کشوری امسال بودند.

بانک شهر نشان ملی توسعه کیفیت گرفت

نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت. در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی، که از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزارشد، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و همچنین نشان طلایی پاسخگویی و مسوولیت پذیری در ارایه خدمات بانکی به دکتر حسین محمد پورزرندی مدیرعامل این بانک اهدا شد.

اعطای تسهیلات به بنگاه های کوچک

با توجه به نقش بسزایی که بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در اشتغال زایی و ظرفیت سازی تولیدی، همچنین بهبود تولید و درآمد ملی در کشور دارند: بانک آینده، در سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال»، نسبت به تامین مالی و تقویت اقتصادی بنگاه های کوچک و متوسط، اهتمام نموده است.

حقیقی مدیر روابط عمومی سایپا شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی حکمی محمدرضا حقیقی را به سمت مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد. به گزارش سایپا نیوز، بر اساس حکم صادره از سوی مهندس محسن جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، محمدرضا حقیقی به سمت مدیر روابط عمومی سایپا منصوب شد.

شیراز ارغوانی می شود

با حضور گسترده رایتل از 18 تا 24 آذرماه در شهر شیراز، این شهر ارغوانی می شود. به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور با حضور مستقیم و پررنگ خود با عنوان رویداد شهری رایتل از تاریخ 18 تا 24 آذرماه در شهر شیراز، سیم کارت خود را با طرح های تشویقی ویژه به مردم این شهر ارایه می دهد. براساس این خبر در رویداد شهری شیراز، مراکز سیار فروش و خدمات رایتل در بیش از 22 نقطه از شهر شیراز مستقر و علاوه بر معرفی خدمات رایتل به مردم شیراز، سیم کارت اعتباری رایتل همراه با یک سیم کارت هدیه دیگر تنها با پرداخت 5 هزار تومان به متقاضیان عرضه خواهد شد.