آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۴
ورزشی
۲۳

اتفاقات عجیب غریب در تیم ریشه دار سپیدرود

دیروز باشگاه ریشه دار سپیدرود رشت با اتفاقات بسیار زیادی همراه بود. ماجرا از شکست سپیدرود مقابل پرسپولیس آغاز شد و علی نظرمحمدی سرمربی تیم بلافاصله پس از باخت تیمش پستی در اینستاگرام منتشر کرد و در آن پست نوشت: «خداحافظ حلام کنید.» اما او بعد از جلسه با مسئولان باشگاه مجددا به کارش ادامه داد و قرار شد برای نقل و انتقالات نیم فصل، لیست نفرات مورد نظرش را ارائه دهد.

اکنون با وجود گذشت کمتر از یک هفته از این اتفاقات کیومرث بیات، مالک باشگاه سپیدرود رشت در اقدامی عجیب علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود، دستیاران وی، سرپرست باشگاه و همچنین مدیر رسانه ای باشگاه را از کار برکنار کرد و سیمائو سیلمار برزیلی را به عنوان سرمربی جدید و امید روانخواه را به عنوان دستیار وی منصوب کرد. بیات از اعلام کتبی این برکناری ها توسط نامه ای به هیات فوتبال گیلان خبر داده و دلیل برکناری سرمربی تیم و دستیارانش را نتایج ضعیف نیم فصل اول برشمرده است. البته این موضوع به اینجا ختم نشد و مالک جدید سپیدرود در پی این تغییرات شهاب مومنی، مدیرعامل این باشگاه هم از سوی بیات از سمت خود برکنار شد.

با وجود برکناری سرمربی سپیدرود اما نظرمحمدی و علی بهارمست صبح دیروز در تمرینات حضور داشتند. بر همین اساس علی نظرمحمدی، سرمربی تیم سپیدرود بیان داشت: «مالک قانونی سپیدرود باید مرا اخراج کند در حالی که بیات فقط خریدار باشگاه است. شب گذشته (یکشنبه شب) بیات مرا در اینستاگرام برکنار کرد. من در اینستاگرام مربی سپیدرود نشدم که در اینستاگرام برکنار شوم.»

همچنین مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در رابطه با تغییراتی که در سپیدرود اتفاق افتاده اظهار داشت: «فکر می کنم این موضوع باید از طریق هیات فوتبال پیگیری شود. همه سعی خود را می کنیم تا این موضوع را به شکل منطقی و به نفع تیم حل کنیم. این تیم متعلق به مردم است و اصلا خودم هم نمی توانم در مورد این تیم انفرادی تصمیم بگیرم.»

پس از این اتفاقات جمعی از هواداران ناراضی تیم فوتبال سپیدرود با حضور مقابل هیات فوتبال گیلان اعتراض خود را به وضعیت نامشخص این تیم بیان داشتند. هواداران با بیان اینکه تنها 10 روز تا شروع نیم فصل دوم بازی ها باقی مانده است خواستار مشخص شدن وضعیت مالکیتی باشگاه و همچنین سرمربی این تیم شدند.