آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۷۳
اقتصاد
۱۰

ویژه

حمایت سایپا از قطعه سازانی که به دنبال افزایش کیفی هستند

قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا به دنبال همکاری و حمایت از قطعه سازان همکار با این گروه خودروسازی است اما این حمایت ها درصورتی شکل می گیرد که توسعه فعالیت ها و افزایش کیفیت در دستور کار این شرکت ها قرار گیرد. محمدرضا هنری کیا اظهار داشت: از نظر ما شرکت های همکار در زنجیره تامین جزیی از گروه خودروسازی سایپا هستند لذا با همفکری آنها مشکلات پیش روی این بخش را مورد بررسی قرار خواهیم داد به شرطی که توجه به توسعه فعالیت ها و افزایش کیفیت در دستور کار این شرکت ها قرار گیرد و تمامی تلاش خود را برای رفع موانع پیش رو به کار خواهیم بست. قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: نگاه دولت در صنعت داخلی، توانمندی این بخش مهم و تاثیرگذار است و این نگاه استراتژیک نیاز به توجه، مراقبت و همچنین برنامه عملی دارد، لذا بنگاه های اقتصادی باید بتوانند در اجرای این امر برنامه ریزی مدونی برای توسعه فعالیت های خود داشته باشند.

اعطای 560 میلیارد تومان تسهیلات به مازندران

مبلغ 560 میلیارد تومان در سال 1395 از سوی بانک صنعت و معدن به واحدهای صنعتی استان مازندران پرداخت شده است. سهم استان مازندران از کل تسهیلات پرداختی این بانک به استان های کشور در سال گذشته 7 درصد است. این تسهیلات به منظور ایجاد، توسعه و تکمیل، بازسازی و تامین سرمایه در گردش واحدهای مختلف صنعتی استان مازندران پرداخت شده است.

افتتاح خانه ای بی ایران در بانک ملت

بانک ملت برای کمک به بیماران پروانه ای، شماره حسابی را به نام «خانه ای بی ایران» افتتاح کرد. این بانک در پی درخواست هموطنان برای حمایت از بیماران پروانه ای، حسابی را نزد شعبه ونک پارک (کد 65250) ویژه این کمک ها افتتاح کرد. نیکوکاران متقاضی کمک به بیماران پروانه ای (EB) می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 7830000090 یا شماره کارت بانکی 6104337650545807 به نام «خانه ای بی ایران» واریز کنند.