آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۴
اقتصادی
۶

بخش خصوصی ایران و کره جنوبی 22 تفاهمنامه همکاری امضا کردند

22 تفاهمنامه همکاری مشترک انتقال فناوری بین شرکت های بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در چهارمین نشست «به هم رسانی فناوری؛ محور بنگاه های کوچک و متوسط بین دوکشور امضا شد.

به گزارش سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، این تفاهمنامه ها با حضور هشت بنگاه خارجی و 50 بنگاه داخلی در زمینه های مختلف از جمله تولید قطعات خودرو، عایق های حرارتی و برودتی، صفحه های خورشیدی و انرژی های نو، باتری های لیتیومی و موتورهای برقی به امضا رسید. در آیین امضای این تفاهمنامه ها مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و رایزن اقتصادی کره جنوبی در تهران حضور داشتند.

انتقال دانش کشتی سازی کره

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به همکاری موسسات رده بندی ایران و کره جنوبی گفت:باید با تعریف صحیحی از روابط شرکت های کشتیرانی ایران و کره، تکنولوژی کشتی سازی به شرکت های ایرانی منتقل شود. به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با مدیرعامل هیات مدیره موسسات رده بندی کره جنوبی (KR) و ایرانیان (ICS) دیدار کرد. در این دیدار موسسات رده بندی گزارشی از عملکرد همکاری مشترک خود در زمینه خدمات مشترک به جامعه دریایی کشور در زمان های گذشته، حال و بعد از تحریم ارائه کردند.