آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۷۳
جامعه
۱۳
شهر

وجود دسته بندی های نابه جا در شهرداری

منبع: ایلنا

محمدعلی نجفی، شهردار تهران در مراسم بهره برداری از پروژه پل های تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری گفت: «امروز تهران تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی شده است و با وجود تمام مشکلات با تلاش هر روزه همه پیمانکاران و کارمندان شهرداری پروژه ها ادامه می یابد. امیدواریم مردم تهران آن طور که حق شان است از مواهب تهران بهره ببرند. تهران نفس می کشد و حیات در آن ادامه دارد و این شهر نقش اساسی در توسعه کشور دارد و امیدوار هستیم بتوانیم دست به دست هم تهران را به شهری نمونه تبدیل کنیم.»

او ادامه داد: «البته مشکلاتی هم وجود دارد. یکی از مسائل اصلی ما کمبود منابع در شهرداری است، اما در بودجه 97 شهرداری پیش بینی های بسیار خوبی انجام شده است و تیم شهرداری و شورا با همکاری تلاش می کنند تا در دو هفته آ ینده اصلاحیه بودجه 96 را انجام دهند. در بودجه هشت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای کلانشهرها و چهار هزار میلیارد تومان آن برای پروژه های ریلی اختصاص دارد.»

او درباره انتقادات به انتصاب داوری به عنوان مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: «هیچ کدام از این انتقادات وارد نیست و قرار شده آقای داوری و همکاران شان مطلبی در رابطه با انتقادات وارد شده تهیه کنند. متاسفانه در سازمان شهرداری یکسری دسته بندی های نابه جا وجود دارد. در شهرداری هر نفر را که استخدام می کنیم در هر سازمان 10 نفر ناراضی می شوند. مطمئنا در کل شهر تهران 10 هزار نفر هم از من ناراضی هستند.»