آرشیو چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۹۱
دانشگاه
۸

چهارراه کالج، پاک کردن پرچم رژیم کودک کش توسط یک تشکل دانشجویی مسئله دار!

انتشار تصاویر اقدام اعضای تشکل اصلاح طلب دانشگاه علم و صنعت در پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی از کف این دانشگاه حرکتی است که به راحتی نمی توان از آن گذشت. اقدامی که با توجه به سابقه این انجمن «افراطی» که دوران وزارت محمد فرهادی و سیدضیاء هاشمی مجوز فعالیت گرفته است قابل تامل و بررسی است.

انجمن آرمان دانشگاه علم و صنعت در سال 94 و در سایه حمایت مسئولان وقت وزارت علوم از جمله معاونت فرهنگی این وزارتخانه با حواشی زیاد اقدام به فعالیت کرد، اعضای این گروه جدای اقدامات خلاف قانون و عفت، پایگاهی برای ضد انقلاب تبدیل شده است به طوری که اقدامات این تشکل در پایگاه اینترنتی سازمان منافقین پوشش داده می شود!

لازم به یادآوری است انجمن آرمان دانشگاه علم و صنعت که به تازگی توانسته از مسئولین این دانشگاه مجوز بگیرد، زیر بیانیه 85 تشکل دانشجویی علیه شورای نگهبان را امضا کرده است و این در حالی است که اعضای اولیه - که مورد تائید قرار نگرفتند- و اعضای ثانویه معرفی شده به عنوان هیئت موسس این انجمن، در اجتماع فیزیکی و مجازی دانشجویان، از هیچ هنجارشکنی اعم از اردوهای مختلط، پارتی های شبانه و کشف حجاب در شبکه های اجتماعی دریغ نکردند!