آرشیو پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۲۱۵
ورزش
۱۵

جهان ورزش

بوفون: شاید فصل بعد هم بازی کنم

سنگربان یوونتوس تاکید کرد که هنوز در مورد زمان خداحافظی اش از میادین فوتبال تصمیم قطعی نگرفته است و شاید فصل بعد هم به فوتبالش ادامه دهد. به گزارش «ایسنا» جان لوئیجی بوفون گفت: «بعد از ناکامی از صعود به جام جهانی 2018 بسیاری به حمایت از من پرداختند که باید از همه آنان تشکر کنم. حضور من در مستطیل سبز بستگی به آمادگی بدنی ام دارد. اگر احساس کنم که می توانم ادامه دهم، حتما به حضور در یووه ادامه خواهم داد.»

عذرخواهی پپ از یونایتدها

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به خاطر رفتار بحث برانگیز شاگردانش در پایان دربی با منچستریونایتد، از هواداران رقیب پوزش خواست. به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از آنکه یکشنبه شب در دربی شهر منچستر، سیتیزن ها 2 بر یک همشهری سرخ پوش را شکست دادند، بازیکنان خوشحال تیم پیروز در رختکن خود به جشن و سرور پرداختند. این مساله البته باعث ناراحتی ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتدها شد. در این مورد اما پپ گواردیولا در حاشیه کنفرانس خبری اخیرش پوزش خواست. وی گفت: «نه به خاطر حمله مورینیو بلکه از منظر شخصیتی، اگر باعث ناراحتی و اذیت منچستریونایتد شده ایم، عذرخواهی می کنم.»

واکنش جالب کونته به قهرمانی تیمش

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی مدعی شد که صحبت از رسیدن چلسی به منچسترسیتی، برای کسب عنوان قهرمانی مزخرف است. او گفت: «واقعیت این است که ما دیگر به سیتی نخواهیم رسید. حالا اختلاف امتیاز ما به عدد 14 رسیده است. خیلی دشوار است که به قهرمانی فکر کنیم. چه مثبت نگر یا چه منفی نگر باشید، فکر رسیدن به سیتی مزخرف است.»

اسکولاری به نیمکت استرالیا نزدیک شد

بعد از کناره گیری آنژه پوستج اوغلو از تیم ملی استرالیا، فدراسیون فوتبال این کشور نتوانسته است سرمربی تیم ملی را انتخاب کند. در همین حال لوئیس فیلیپه اسکولاری به حضور روی نیمکت استرالیا در جام جهانی تمایل نشان داده و حتی از انجام مذاکرات در این زمینه خبر داده است. اسکولاری که همراه برزیل قهرمانی در جام جهانی را به دست آورده است، در این مورد گفت: «در روزهای اخیر تماس هایی با من برای حضور روی نیمکت تیم ملی استرالیا گرفته شده است و خودم هم دوست دارم این اتفاق رخ دهد و سرمربی استرالیا شوم.» این مربی 69 ساله برزیلی بعد از جدایی از گوانگژو و قهرمان کردن این تیم در لیگ چین، بیکار بوده است.