آرشیو پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۹۱۰۴
ورزش
۱۱

گوناگون

تیم گلبال مدال برنز گرفت

تیم گلبال پسران کشورمان در دیدار رده بندی سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، مقابل کره جنوبی به پیروزی رسید تا صاحب مدال برنزشود.

مدال نقره برگردن دختران

تیم گلبال دختران ایران در بازی های پاراآسیایی جوانان درامارات برای تعیین قهرمان مقابل چین قرار گرفت و با نتیجه 13 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

پیروزی تیم فوتبال 5 نفره

تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در دومین دیدار خود درمسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه رقابت های جام جهانی 2018 اسپانیا مقابل مالزی با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید تا با کسب 6 امتیاز سرگروه شود.

صفری، تنها مدال آور بوچیا

دردیدار رده بندی رقابت های بوچیا رجبی و صفری با یکدیگر رقابت کردند که در پایان صفری 4 بر 3 پیروز شد و به مدال برنز رسید.این تنها مدال بوچیا در این دوره از بازی های پاراآسیایی جوانان بود.

شناگران 7 مدال کسب کردند

شناگران ایرانی در سومین روز از رقابت های سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان دو مدال طلا، چهار نقره و یک برنز کسب کردند.کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی با 114 ورزشکار حضوردارد.

قوچان نژاد: به جام جهانی فکر نمی کنم

قوچان نژاد مهاجم ایرانی شاغل در لیگ هلند گفت: من الان اصلا به جام جهانی فکر نمی کنم و نگرانی هم بابت این موضوع ندارم. نیم سال تا شروع جام جهانی فرصت باقی است. تنها تمرکز من الان روی تیم خودم و بازی های پیش رو است تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

آغاز پیکار فرنگی کاران

چهارمین دوره رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاه‎های جهان از امروز با حضور 13 تیم داخلی و خارجی در اصفهان آغاز خواهد شد.

اسلامی: بازی های جام حذفی خاص است

مهاجم تیم فوتبال بادران گفت: صعود به لیگ برتر برای من مهم تر از صعود در جام حذفی است.کریم اسلامی در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: شخصا انگیزه خاصی مقابل پرسپولیس ندارم و برای من صعود بادران به لیگ برتر به مراتب مهم تر از صعود در جام حذفی است.