آرشیو پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۳
سیاسی
۲

پیشرفت های دفاعی، دشمن را مجبور به عقب نشینی کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روند افزایش توان و قدرت نیرو های مختلف سپاه را توقف ناپذیر دانست و گفت: پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی ایران، دشمن را مجبور به عقب نشینی کرد.

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در آئین الحاق هواپیما های بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه که در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم در کشوری امن، آزاد، مستقل، آرام و پیشرفته زندگی کنیم، باید قدرتمند باشیم و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران برای این کشور اقتدار را به همراه داشته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قدرت های سلطه طلب جهان هنوز هم از آرمان ها و رویاهایشان دست برنداشته اند و مدام در حال توطئه، فتنه انگیزی و برنامه ریزی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: باید در برابر این توطئه ها هوشیار باشیم و اکنون با تکیه بر توان داخلی توانسته ایم قدرت بازدارندگی را در کشورمان ایجاد و دشمن را به شکست و عقب نشینی وادار کنیم.

در مراسم دیروز چهار فروند هواپیمای بال ثابت و دوزیست آب نشین به توانمندی های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس ملحق شد.