آرشیو پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۳
تپش روز
۵

اعدام قاچاقچی شرور در ملا عام

قاچاقچی حرفه ای موادمخدر که در جریان درگیری مسلحانه، مامور پلیس را به شهادت رسانده بود، در ملا عام به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش جام جم، فروردین امسال ماموران مبارزه با مواد مخدر و انتظامی نائین در یگان تکاوری استان اصفهان، با گروه مسلحی از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در مسیر نائین درگیر شدند. در این درگیری مقدار 527 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش، سه قبضه سلاح کلاشینکف، مقدار زیادی مهمات و فشنگ های مربوط، سه دستگاه خودرو و تجهیزات مخابراتی کشف و ضبط شد؛ در این عملیات انتظامی اصغر قضاوی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به درجه والای شهادت نائل شد.

در ادامه چهار نفر از قاچاقچیان هم توسط ماموران پلیس دستگیر شدند که سرکرده باند به اعدام محکوم شد.

دادستان اصفهان دیروز پس از اجرای حکم اعدام این قاچاقچی گفت:این قاچاقچی که از اشرار شناخته شده منطقه بلوچستان بوده و دارای سوابق متعدد کیفری از جمله حمل 120کیلوگرم موادمخدر در دو نوبت بود، به جرم سردستگی، اجیر کردن و به خدمت گماردن و حمل و مشارکت در قاچاق بیش از 509 کیلوگرم تریاک که به شهادت افسر خدوم نیروی انتظامی منجر شد، بر اساس حکم صادره از شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان اصفهان به اعدام در ملا عام محکوم شد.

وی افزود: با تائید حکم در دیوان عالی کشور و بر اساس دستور معاون اول قوه قضاییه اذن اجرای علنی مجازات نامبرده در محل سکونت پاسدار شهید اصغر قضاوی صادر و اعلام و صبح چهارشنبه حکم اعدام این شرور در میدان خوراسگان اصفهان اجرا شد.

رحیمی به مخلان نظم و امنیت جامعه و کسانی که به هر شکل فکر تعرض و تهدید جان و مال و ناموس مردم را در سر می پرورانند، هشدار داد: دستگاه قضایی استان، اشد مجازات قانونی را برای این گونه مجرمان تعیین و اجرا خواهد کرد.