آرشیو پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۳
حوادث
۱۹

قتل در هواخواهی از نامزد

داماد 22 ساله به قصد هواخواهی از نامزدش با دایی او درگیر شد و جنایتی را رقم زد.

به گزارش جام جم، ساعت 23 و 24 دقیقه سه شنبه یکی از ماموران کلانتری 160 خزانه با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و خبر داد که مردی 37 ساله در جریان درگیری خانوادگی زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت خونریزی فوت کرده است.

ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند این مرد در پارکینگ خانه پدری اش در خزانه با داماد خواهرش درگیر شده و با دو ضربه چاقو بشدت زخمی شده و به قتل رسیده است. با مشخص شدن این موضوع ماموران برای بررسی ماجرا در محل جنایت، حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل جنایت و ادامه تحقیقات از افراد حاضر در آنجا متوجه شدند مقتول با خواهرزاده 17 ساله اش بر سر موضوعی مشاجره لفظی کرده بود. در ادامه این درگیری، این دختر با نامزدش تلفنی تماس گرفته و ماجرای درگیری را برای او بازگو کرده بود. همین باعث شد داماد 22 ساله به خانه پدربزرگ همسرش بیاید. داماد جوان به هواخواهی از نامزدش، با دایی او در پارکینگ ساختمان مشاجره کرد و درحالی که کنترل خود را ازدست داده و بشدت عصبانی بود، با چاقویی که همراه داشت، دو ضربه به سمت دایی همسرش پرتاب و او را زخمی کرد. همان موقع مرد زخمی غرق در خون کف پارکینگ افتاد و ضارب چاقو به دست درحالی که بشدت وحشت زده بود، فرار کرد.

با جمع بندی این اطلاعات و مشخص شدن هویت عامل جنایت خانوادگی، داماد جوان به اتهام قتل تحت تعقیب ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.