آرشیو پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۳
حوادث
۱۹

آن سوی مرز

مهدیه آخوندزاده
دستگیری قاتلان 3 کودک

پلیس منچستر، یک زن و یک مرد را به جرم قتل سه کودک انگلیسی بازداشت کرد. پلیس انگلستان، صبح چهارشنبه زاک بولند 23 و کورتنی بررلی 20 ساله را به اتهام آتش سوزی عمدی و رها کردن کودکان در خانه، دستگیر کردند. زمانی که والدین لاسی هفت، براندون هشت و دمی 14 ساله برای رفتن به مهمانی، کودکان را به دست پسر همسایه و نامزدش سپرده بودند؛ پس از بازگشت به خانه با خودروی پلیس، آتش نشانی و نیروهای امداد مواجه شدند. بزودی دادگاه این زن و مرد جنایتکار با حضور اولیای دم برگزار می شود.

دادگاه مرد همسرکش

مردی که برای قتل همسر قبلی خود در هاجیستون شخص دیگری را اجیر کرده بود؛ با به جا گذاشتن

رد پای خود روی برف توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. با تشکیل دادگاه، گریگوری روت جر 25ساله صبح چهارشنبه به جرم قتل همسر 22ساله اش توسط مردی دیگر و ایجاد دعوای ساختگی به حبس و پرداخت 250 هزار دلار محکوم شد. متهم در دفاع از خود گفت: چند ماه پیش زمانی که همسر قبلی خود را با مرد دیگر در خیابان خوشحال دیدم؛ کینه عمیقی در دلم شعله ور شد. او هیچ وقت در زندگی شخصی اش با من خوشبخت نبود. بنابراین نقشه قتلش را با کمک یکی از دوستانم به صورت ماهرانه طراحی کرده و او را با شلیک چند گلوله به قتل رساندم.

ی زندانی سابقه دار برای بار دوم

پلیس دالاس، زندانی سابقه دار را به جرم انتشار عکس ها و فیلم های مستهجن از کودکان در فضای مجازی دستگیر کرد.

کوین اسکوت موریس 44 ساله صبح چهارشنبه به جرم فیلمبرداری از پسران کم سن و سال و انتشار عکس های مستهجن در سایت ها، برای بار دوم دادگاهی شد.

موریس اولین بار سال 2009 به دلیل فیلمبرداری از کودکان در شهر اورنج و انتشار عکس ها بدون اجازه والدین در تلویزیون؛ به هفت سال حبس محکوم شد. این زندانی پس از آزادی کارهای زشت خود را ازسر گرفته بود که با شکایت والدین کودکان برای بار دوم توسط پلیس دستگیر و به حبس محکوم شد.