آرشیو پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۳
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

استکی: وقت قهرمانی ما در هندبال آسیاست

جام ملت های هندبال آسیا 28 دی در کره جنوبی آغاز می شود و ملی پوشان هندبال از شنبه به اردو می روند تا تمرینات آماده سازی خود را برای این رقابت ها آغاز کنند. ایران در گروه اول بازی ها با تیم های عراق و ژاپن به میدان می رود. دیدارهایی که برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد و از هم اکنون خیلی ها منتظر طلسم شکنی هندبال و ایستادن روی سکوی قهرمانی آسیا هستند. نکته ای که سجاد استکی، ملی پوش تیم دیناموبخارست هم به آن اشاره می کند و در ادامه می گوید، با شرایطی که تیم ملی دارد، حریفان از ما می ترسند.

سجاد استکی، لژیونر هندبال در لیگ رومانی چند مسابقه تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. او درباره بازگشت دوباره اش به این لیگ می گوید: حدود یک ماه پیش بود که در جریان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا یکی از دنده هایم ترک خورد. تقریبا یک ماه درگیر درمان بودم و حالا به شرایط مسابقه رسیده ام و اوضاع بدنی خوبی دارم. رفته رفته تلاش می کنم آمادگی ام را بالا ببرم تا در خدمت تیم ملی باشم. می خواهم برای تیم ملی سنگ تمام بگذارم تا با این همه لژیونر، بهترین نتایج تاریخ در هندبال ایران ثبت شود.

لژیونر هندبال که بارها از ماچک سرمربی تیم ملی حمایت کرده است، استخدام وی را که تجربه هدایت تیم ملی را در سال های گذشته دارد، مطلوب ارزیابی می کند و می گوید:بیش از 10 بازیکن ملی پوش در لیگ های اروپایی حضور دارند و با مربی خارجی می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. این مربی در ادوار قبلی هم هدایت تیم ملی را برعهده داشت و شناخت خوبی از ما و حریفانمان در آسیا دارد و این دوره از بازی ها وقت قهرمانی ما در هندبال آسیاست.