آرشیو پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۳
فوتبال ایران
۱۱

جباری: اسپانیا و پرتغال به ایران انگیزه می دهند

تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه باید با تیم های بزرگی چون پرتغال و اسپانیا بازی کند. تیم ملی مراکش هم مملو از بازیکنانی است که در لیگ های معتبری چون انگلیس، اسپانیا، فرانسه و... توپ می زنند. قطعا هر سه مسابقه برای ایران بسیار سخت خواهد بود. اکثر اهالی فوتبال درباره گروه ایران اظهار نظر کرده اند و آن را سخت خوانده اند. مجتبی جباری هافبک استقلال که البته تکلیفش با این باشگاه هنوز مشخص نیست، در این باره به جام ورزشی می گوید: «به نظر من هم واقعا قرعه سختی به تیم ملی ایران خورده است. اسپانیا و پرتغال تیم های قدرتمندی هستند. از کنار تیم ملی مراکش هم نباید بسادگی گذشت. واقعا گروه بدی است و امیدوارم تیم ملی بتواند در جام جهانی موفق باشد.»

جباری درباره تقابل با این تیم های بزرگ توضیح می دهد: «بازیکنان ایرانی دوست دارند جلوی تیم های بزرگ بازی کنند. حضور در جام جهانی به خودی خود خیلی انگیزه می دهد و بی شک بازی جلوی تیم هایی چون اسپانیا و پرتغال هم این انگیزه را دو چندان می کند. هر دو تیم تکنیکی هستند و پر از ستاره. این کار ما را سخت می کند.قطعا باید برای چنین بازی هایی آماده تر شویم. باید بازی ها و اردوهای بهتری داشته باشیم تا بتوانیم با قدرت در مسابقات حاضر شویم.»

مجتبی فکر می کند شانس ایران برای صعود از گروهش چقدر است؟ او جواب می دهد: «صعود از چنین گروهی واقعا سخت است. فکر می کنم ما باید به دنبال پیشرفت فوتبالمان باشیم. باید در روسیه به چیزهایی که دنبالش هستیم و نیاز است تا فوتبالمان را جلوتر ببرد، برسیم.»