آرشیو شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶، شماره ۹۱۰۵
ورزش
۱۱

گوناگون

همکاری فوتبال ایران با قطر

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تفاهم نامه همکاری با قطر استثنایی است ودرقفسه قفل نخواهد شد. مهدی تاج اعلام کرد که حمایت ما ازمیزبانی قطربرای جام جهانی 2022 امری طبیعی است و ضمن تشکر از همتای قطری به خاطر مهمان نوازی نسبت به دیدار با مقامات فوتبال قطر که منجر به امضای تفاهم نامه ای شد ابراز خوشحالی کرد.

قهرمانی بانوان در تایلند

تیم های ملی بانوان و مردان ایران درمسابقات جهانی سپک تاکرا در تایلند به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.تیم بانوان در فینال برابر تایوان با اقتداربه پیروزی رسید و برای نخستین باربرسکوی قهرمانی دنیا ایستاد.

گلزن مصری بهترین شد

محمد صلاح، مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ جزیره انتخاب شد.

بیمه رازی قهرمان شد

تیم بیمه رازی به عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان دست یافت.درفینال چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان که در اصفهان برگزارشد، دو تیم بیمه رازی و سینا صنعت ایذه به مصاف هم رفتند که شاگردان حسن رنگرز در تیم بیمه رازی با برتری 8 بر 2 به عنوان قهرمانی دست یافتند.

پرسپولیس به نفت رسید

تیم های فوتبال بادران و پرسپولیس درآخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی دیروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت. پرسپولیس با این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی و حریف نفت آبادان شد.

فوتبال به نفع زلزله زدگان

جمعی از ستاره ها و ملی پوشان سابق فوتبال کشورمان به منظور حمایت از مردم زلزله زده کرمانشاه در ورزشگاه سر پل ذهاب پا به توپ شدند. این بازی نمادین در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود ملی پوشان به پایان رسید.

فاضلی به پدیده پیوست

حسین فاضلی، بازیکن سپاهان که در نیم فصل اول نیمکت نشین بود، سرانجام تصمیم به جدایی از این تیم گرفت وبه عضویت تیم پدیده خراسان درآمد.

خسروی وفا: ازکسب 118 مدال خوشحالم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک بعد از برگشت کاروان ایران از سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان ازامارات گفت: فکر نمی کردم جوانان به این خوبی در بازی ها ظاهر شوند. خسروی وفا در ارزیابی از عملکرد کاروان اظهار کرد: در این دوره از بازی ها تیم ایران موفق به کسب 39مدال طلا، 44نقره و 35برنز و در مجموع 118مدال شد که تصور نمی کردم به این خوبی ظاهرشوند.