آرشیو یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۹۴
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز پلمب شد

تبریز- خبرنگار کیهان: اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز، کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز را پلمب کرد.

در بنر در ورودی کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز که توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز نصب شده آمده است: نظر به اتمام اجاره نامه در مورخه 96/9/23 و عدم تمایل تمدید اجاره نامه توسط مستاجر محترم در ورودی و کلیه در کارگاه ها و ساختمان ها و... شرکت توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز به قائم مقامی از ورشکستگی شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز در اجرای قوانین و مقررات ورشکستگی مهر و موم و پلمب شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ورود کارگران و سایر اشخاص به داخل شرکت ممنوع بوده و در صورت ورود و شکستن یا محو پلمب جرم بوده و وفق قانون مجازات اسلامی از 3 ماه تا 2 سال محکوم به حبس می گردند.

این گزارش حاکی است، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ملت در ششم اردیبهشت امسال با ارسال نامه ای به اداره نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام کرد:شرکت ماشین آلات تراکتورسازی صنعتی ایران براساس احکام صادره از شعب 7 و 11 دادگاه عمومی تبریز ورشکسته و اداره امور آن در ید اداره و امور ورشکستگی تبریز است.

شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در شهر تبریز که در سال های گذشته از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران جدا شده، ورشکست شد.دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با اشاره به پلمب کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز گفت: این شرکت به دلیل عدم واگذاری صحیح به بخش خصوصی و سوء مدیریت های صورت گرفته با بحران روبه رو شده است و خواستار اجرای دقیق مصوبات هستیم.

کریم صادق زاده اظهار کرد: این شرکت با 200 نفر پرسنل پلمب شد واقعا جای بسی تاسف است که به جای رونق بخشیدن به تولید و اشتغال، شاهد بسته شدن یکی از شرکت های مهم صنعتی هستیم و معیشت و زندگی 200 نفر پرسنل که مسئولیت تامین معاش خانواده هایشان را به عهده دارند، به خطر می افتد.وی تصریح کرد: ما طبق مصوبات صورت گرفته در کمیسیون کارگری استانداری خواستار اجرای دقیق مصوبات هستیم نه اینکه شاهد پلمب کارخانه باشیم و مصوبه کمیسیون کاملا واضح و روشن در این خصوص است.دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نباید حقی از کارگران ضایع شود و شاهد تعطیلی واحد باشیم، گفت: نباید حقوق قانونی کارگران تضییع شود.