آرشیو یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۵
فوتبال ایران
۱۱

توصیه پرویز برومند به رحمتی

مهدی رحمتی این روزها اوضاع چندان خوبی در استقلال ندارد. درخشش خوب حسینی درون دروازه و اعتمادی که شفر به سید ندارد باعث شده تا او به نیمکت ذخیره های تیمش دوخته شود. شاید خود رحمتی هم هرگز فکرش را نمی کرد که در سال های آخر فوتبالش نیمکت نشین شود.

البته رحمتی از یکی دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد اما به نظر می رسد که او تصمیم به جدایی از جمع آبی ها ندارد و می خواهد در تیم خودش بماند. با این حال پرویز برومند دروازه بان سابق استقلال یک توصیه جالب به سیدمهدی رحمتی می کند. برومند که برای بازی در تیم منتخب 98 به مناطق زلزله زده رفته بود در این باره گفت: «من اگر به جای رحمتی بودم از استقلال می رفتم. به نظر نمی رسد که با عملکرد فوق العاده حسینی، رحمتی دیگر جایی در ترکیب تیمش داشته باشد. این توصیه من به رحمتی است و اگر می خواهد به فوتبالش ادامه بدهد باید از استقلال برود.»

برومند درباره شرایط این روزهای استقلال هم می گوید: «با شکست دادن سپاهان شرایط خوبی بر تیم حکمفرما شده است. تیم روحیه گرفته و بازیکنان امید زیادی دارند تا در نیم فصل دوم به روزهای خوبی برسند. امیدوارم این اتفاق بیفتد وتیم به روزهای اوج خودش برسد.»