آرشیو یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۵
فوتبال ایران
۱۱

مخفی کاری در لیست خروج استقلال

فقط برای آرامش!

لیست خروج استقلال با توجه به ورود قطعی سه بازیکن، جنجالی ترین اتفاق این تیم طی روزهای آینده خواهد بود. از ابتدای هفته گذشته روزهای مختلفی برای نهایی شدن این لیست اعلام شد؛ اما هر بار که این روزشمار به دقایق پایانی رسید، مدیران و مربیان استقلال تاریخ جدیدی را برای اعلام این لیست مشخص کردند تا با گذشت یک هفته همچنان این لیست نا مشخص باشد.

سرمربی آلمانی استقلال حساب ویژه ای روی قهرمانی در جام حذفی باز کرده و مسیر طولانی برای کسب یک جام معتبر در فوتبال ایران پیش رو ندارد و به همین دلیل به هیچ وجه نمی خواهد تصمیمی اتخاذ کند که آرامش استقلال را در دیدار با تیم لیگ یکی بر هم بزند.

به همین دلیل لیست خروجی استقلال که احتمالا نام چهار بازیکن در آن وجود خواهد داشت، همچنان در اختیار مدیرعامل و مسئولان استقلال قرار نگرفته است. سرمربی آلمانی استقلال در جلسه ظهر جمعه با رضا افتخاری باز هم لیست خود را تحویل مدیرعامل استقلال نداد و این موضوع را به آینده نزدیک موکول کرد.

بیت سعید فسخ کرد و رفت

استقلالی ها که متخصص حفظ بازیکنانی هستند که اصلا به آنها نیاز ندارند، سرانجام برای یک بار هم که شده رودربایستی را کنار گذاشتند و دست به فسخ قرارداد یکی از بازیکنانشان زدند.

حسن بیت سعید، بازیکن جنوبی استقلال نتوانست در این تیم خوب بازی کند و از روز اول شفر روی این بازیکن نظر مثبتی نداشت. بیت سعید هم که روحیه اش خراب شده بود نتوانست خودی در تمرینات نشان دهد و سرانجام روز گذشته به صورت رسمی قراردادش را با استقلال فسخ کرد. این بازیکن با بخشش تمام طلب های خود، توانست از استقلال رضایت نامه بگیرد و تبدیل به بازیکن آزاد شود. این بازیکن از فولاد پیشنهاد دارد و احتمالا به این تیم ملحق خواهد شد.